• امروز : پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
5

رئیس اداره‌ برق جم :سالانه فروش ۲۴۰۰ اشتراک جدید برق در شهرستان /شهروندان در مدیریت مصرف برق همکاری کنند

  • کد خبر : 16814
  • 08 مرداد 1402 - 22:04
آواي بوشهر: رئیس اداره‌ برق جم گفت: در صورتیکه پتروشیمی ها و نفتي ها برای توسعه‌ زیرساخت‌های برق جم اقدامی نکنند سال‌های آینده جم با مشکلات زیادی در زمینه برق مواجه می شود .

به گزارش آوای بوشهر؛ اسدالله نوذری ظهر یک شنبه در نشست خبری با اصحاب‌ رسانه شهرستان جم که‌ با حضور مدیر روابط‌عمومی‌ شرکت‌ توزیع برق استان بود به بیان گزارشی از وضعیت برق شهرستان پرداخت.

نوذری با بیان اینکه در جم ۳۳۸۲۹ مشترک برق است افزود: سالانه حدود ۲۴۰۰ مشترک جدید به برق شهرستان اضافه می شود که ۲۰۰۰ مشترک غیر بومی استان هستند. 

رئیس اداره‌ برق جم گفت: این حجم‌ فروش به مشترکان جدید که اکثرأ کارکنان نفت‌ ، گاز و پتروشیمی هستند زنگ خطری برای شهرستان است. 

وی ادامه داد: در شهرستان بدون ایجاد ایستگاه جدید؛ سالانه ۲۴۰۰ مشترک برق اضافه می شود  ایستگاه‌های برق جم جوابگوی مشترکان جمی است که سالی حدود ۴۰۰ تا می باشد اما اضافه شدن سالی ۲ هزار مشترک دیگر قطعا سال‌های آینده شهرستان را با مشکل مواجه‌ خواهد کرد که نیاز است مسؤولان وزارت‌ نفت برای ایجاد زیرساخت های برق جم قدمی بردارند. 

رئیس اداره‌ برق برآورد هزینه ایجاد ایستگاه جدید را ۸۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت:اگر امروز اجرای آن آغاز شود ۳ یا ۴ سال‌ دیگر آماده افتتاح می شود. 

نوذری موضوع مهم دیگر در شهرستان را مدیریت مصرف برق عنوان کرد و بیان داشت: در مجموع در تابستان جاری شهروندان جمی همکاری خوبی داشته اند گرچه‌ هنوز هم می‌توان بیشتر صرفه جویی کرد. 

مدیر برق شهرستان جم خاطرنشان کرد: با همکاری شهروندان برنامه قطعی برق نداشتیم .

نوذری با بیان اینکه بهترین دمای کولرها برای مدیریت مصرف انرژی دمای ۲۴ درجه سانتیگراد است افزود: اگر هر ساختمانی حتی دو لامپ  منزل را خاموش کند در مدیریت مصرف کمک کرده‌ است. 

رئیس اداره‌ برق جم از اخطار و قطع کردن برق برخی ادارات به دلیل عدم مدیریت مصرف خبر داد و گفت: ساختمانها و پاساژهایی که تمام نمای آنها لامپ دارد باید برای مدیریت مصرف همکاری کنند .

نوذری در پایان تاکید کرد: شهروندان می توانند با کاهش مصرف برق خانگی خود نسبت به سال گذشته  از طرح های تشویقی شرکت‌ توزیع برق بهره مند شوند. 

رئیس اداره‌ برق جم در پایان گزارشی از اقدامات آن اداره‌ پیرامون توسعه شبکه برق شهرستان ارائه داد

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=16814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.