• امروز : پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
9
امام جمعه عسلویه:

مردم ایران خدمتگزاری پاک و مخلص را از دست دادند

  • کد خبر : 20778
  • 04 خرداد 1403 - 16:18
آواي بوشهر: امام جمعه عسلویه گفت: در حادثه شهادت شهدای خدمت، مردم ایران خدمتگزاری پاک و مخلص را از دست دادند.

به گزارش آوای بوشهر و به نقل از مهر حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه با تسلیت حادثه دلخراش شهادت شهیدان خدمت رئیس جمهور عزیز، محبوب، مردمی، مؤمن و انقلابی و همراهان ایشان اظهار کرد: شهادت شهدای خدمت مصیبت سخت و سنگین، جانکاه و جانسوز غمبار است.

وی با اشاره به اینکه ملت پدر عظیم القدر را از دست داد خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب فرمودند ملت کسی را از دست داد که مصداق بارز خدمتگزار صدیق بود؛ انسان والا گهری از دست دادیم.

هاشمی نژاد افزود: وزیر خارجه شهید امیر عبدالهیان از وزرای گرانقدر این دولت و شخصیت بزرگی بود. پدر بزرگوار آیت الله آل هاشم با آن عظمت می‌گفت پدر من بودی. خیلی اهل تقوا بود و می‌خواستم بر من نماز بخواند اما پدر داغ پسر دید و بر ایشان نماز خواند. هر کدام از این عزیزان شهدای خدمت شخصیت‌های گرانقدری بودند.

امام جمعه عسلویه اضافه کرد: بعضی‌ها قدر رئیس جمهور عزیز را ندانستند، ایشان را نپذیرفتند و بعضی آمدند گفتند ما را حلال کنید. برخی هنوز از حماقت و لجاجت در مسیر قبل حرکت می‌کنند.

وی بیان کرد: کسانی بودند مسئولیتی داشتند و در اقامه نماز بر پیکر این انسان بزرگ شرکت نکردند؛ اینها لیاقت و سعادت نداشتند. آن خانمی که از کرمانشاه تا تهران آمده بود که صرفاً بر پیکر شهدا نماز بخواند او لیاقت داشت.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد تاکید کرد: آیت الله رئیسی در بعضی ویژگی‌ها کم نظیر و برجسته بود، اخلاص ایشان مثال زدنی بود و غیر از رضای حق هیچ چیز نمی‌خواست.

وی ادامه داد: آیت الله رئیسی خدایی بود و خدا این عزت را به او داد و خدمت خالصانه و صادقانه کردند. چهار میلیون نفر برای تشییع جنازه او در مشهد جمع شدند. ایشان فردی مردم‌دار، جهادی، پاکدست، اهل کار جهادی و پیگیر بود.

امام جمعه عسلویه افزود: آیت الله رئیسی سعه صدر و بخشش داشت و از خدا برای کسی که در مناظره‌ها به او تهمت زده بود طلب مغفرت کرد؛ رئیس جمهوری در طراز جمهوری اسلامی بود و شعار انقلابی بودن و جهادی را به میدان عمل آورد و ایشان از دلخوشی های رهبر عزیز انقلاب بودند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=20778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.