• امروز : جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 25 October - 2024
14

مسکن ملی یادگار ارزشمند شهید جمهور درجم/ ١٨۴ واحد سهم جم از نهضت ملی مسکن

  • کد خبر : 20963
  • 21 خرداد 1403 - 0:25
آوای بوشهر: طرح نهضت ملی مسکن در جم در سه فاز شروع شد که فاز اول آن به تعداد ۱۰ بلوک و هر بلوک به تعداد ۸ واحد در ۴ طبقه و هر طبقه‌ای دارای دو واحد می‌باشد که در هفته دولت سال جاری افتتاح و‌ به متقاضیان واگذار می شود.

شروع مسکن ملی شهری و روستایی برای اولین بار در شهرستان جم به عنوان یکی از پروژه های ماندگار شهید جمهور می باشد.

به گزارش آوای بوشهر؛ تأمین مسکن یکی از نیازهای اولیه هر خانواری است و بخش زیادی از هزینه‌های خانواده‌ها را شامل می‌شود. 

دولت‌هایی که طی دهه‌های اخیر در کشورمان بر سر کار آمده‌اند با اجرا و پیشبرد طرح‌های احداث مسکن تلاش داشته‌اند تا این دغدغه اصلی خانوارها را رفع کنند و دولت سیزدهم در این طرح پیشتاز بود و توانست اقدامات خوبی در سراسر کشور انجام دهد.

اجرای طرح نهضت ملی مسکن از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم با هدف تامین خانه برای خانوارهای شهری و روستایی در دستور کار قرار گرفته و روند اجرایی آن در استان‌های مختلف کشور با پیشرفت‌ها خوبی همراه بوده است.

احداث مسکن ملی شهری و روستایی در شهرستان جم برای اولین بار شروع شد و یکی از پروژه های شاخص و ماندگار دولت سیزدهم و یادگار شهید جمهور در جم از آن یاد می شود.

دولت سیزدهم ساخت ۱۹ هزار ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن را در استان بوشهر در دستور کار خود قرار داده است که طبق آمار معاون امور عمرانی استانداری بوشهر با پیشرفت قابل توجهی این پروژه ها همراه می باشد.

مسکن ملی برای اولین بار با پیگیری های فرماندار سابق ، مسئولین استانی و شهرستانی شروع و با حضور استاندار بوشهر کلنگ احداث ۱۸۴ واحد مسکن در شهرجم زده شد.

طرح نهضت ملی مسکن در جم در سه فاز شروع شد که فاز اول آن به تعداد ۱۰ بلوک و هر بلوک به تعداد ۸ واحد در ۴ طبقه و هر طبقه‌ای دارای دو واحد می‌باشد که در هفته دولت سال جاری افتتاح و‌ به متقاضیان واگذار می شود.

فاز دوم این طرح با ۸۸ واحد و فاز سوم ان با ۱۶ واحد عملیات اجرایی آنها اغاز شده و در حال اجرا می باشد.

طبق اعلام مدیر بنیاد مسکن شهرستان جم و بر اساس برنامه زمانبندی ایجاد شده مقرر شده حداقل سه بلوک تا پایان هفته دولت به مرحله بهره‌برداری برسد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=20963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.