• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
4

برای اولین بار نماینده جنوب استان بوشهر رییس کمیسیون انرژی مجلس شد/قطب انرژی ایران، شایسته ریاست کمیسیون انرژی مجلس بود

  • کد خبر : 21182
  • 10 تیر 1403 - 18:21
آوای بوشهر: ظهر امروز جلسه انتخابات هیات رئیسه اعضای کمیسیون انرژی مجلس برای اجلاسیه سال اول برگزار و دکتر احمدی نماینده جنوب استان بوشهر برای اولین بار رییس این کمیسیون مهم مجلس شد.

ظهر امروز جلسه انتخابات هیات رئیسه اعضای کمیسیون انرژی مجلس برای اجلاسیه سال اول برگزار و دکتر احمدی نماینده جنوب استان بوشهر برای اولین بار رییس این کمیسیون مهم مجلس شد.

به گزارش آوای بوشهر؛ شیخ موسی احمدی که برای سومین بار نمایندگی قطب انرژی ایران در مجلس شورای اسلامی را بر عهده گرفت؛ از او به عنوان یکی از  گزینه های اصلی ریاست کمیسیون انرژی مجلس یاد میشد.

موسی احمدی نماینده حوزه ای است که بیش از ۷۰ درصد گاز کشور و صنایع پایین دستی را تامین می کند و بر تولید برق کشور هم تاثیر بسزایی دارد در دو دوره گذشته حضور در مجلس توانسته بود نایب رییسی کمیسیون انرژی را به خود اختصاص دهد.

دکتر احمدی که برای سومین بار نمایندگی قطب انرژی ایران در مجلس شورای اسلامی را بر عهده گرفت و او از این حیث رکورددار است برای اولین بار توانست ریاست کمیسیون انرژی مجلس را بر عهده بگیرد که این حضور می تواند نقش مهمی در توسعه جنوب استان بوشهر داشته باشد.

شیخ موسی احمدی که، از او به عنوان شانس اول ریاست کمیسیون انرژی مجلس یاد میشد امروز با انتخابات اعضای کمیسیون برای اجلاسیه سال اول انتخاب شد.

ریاست کمیسیون انرژی نه سقف، که کف حق استان بوشهر در سپهر سیاسی ایران است و‌ موسی احمدی به پشتوانه اعتبار ۷۰ درصدی سبد انرژی کشور وحضور سه  دوره ای در مجلس توانست به این مهم دست پیدا کند.

بی شک ریاست کمیسیون انرژی برای نماینده جنوب استان بوشهر که بیش از ۷۰ درصد گاز کشور و صنایع پایین دستی را تامین می کند دور از انتظار نبود و شیخ موسی احمدی توانست به این مهم دست پیدا کند.

موسی احمدی به عنوان رئیس و رمضانعلی سنگدوینی به عنوان نایب اول و محمد بهرامی به عنوان نایب دوم انتخاب شدند.

اسمعیل حسینی به عنوان سخنگو و امید کریمیان دبیر اول و همتی به عنوان دبیر دوم انتخاب شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=21182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.