• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
4

روزهای جذاب لیگ یک از راه رسید/رجب زاده و فجر خیلی زود بهم رسیدند

  • کد خبر : 21723
  • 19 شهریور 1403 - 1:35
آوای بوشهر: فصل جدید مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از فردا دوشنبه ۱۹ شهریور ماه در شهرهای مختلف آغاز می‌شود.

فصل جدید پیکارهای لیگ آزادگان از عصر دوشنبه آغاز خواهد شد و ۱۸ تیم  حاضر در این مسابقات به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا در پایان این ماراتن، تکلیف صعود کنندگان به لیگ برتر و البته تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته دوم مشخص شود.

چرخ فوتبال لیگ دسته یک آزادگان درحالی از دوشنبه ۱۹ شهریورماه به حرکت در می آید که تیم پارس جنوبی جم تنها نماینده استان بوشهر در این رقابت ها هست و جمی ها با تغییرات فراوان از کادر مدیریتی ، فنی و جذب بازیکنان جدید اینگونه برنامه ریزی کردند تا به لیگ برتر صعود کنند.

جمی ها در نخستین هفته از لیگ دسته یکم، دوشنبه ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۳در شهرستان جم میزبان فجر شهید سپاسی شیراز هستند و این بازی در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار و‌ به صورت مستقیم از صدا و‌سیمای مرکز استان بوشهر نیز پخش می شود.

زردپوشان جمی که در دوره گذشته لیگ دسته اول توانستند نتایج خوبی کسب کنند  پیش از شروع بازی ها دست به تغییرات اساسی هم درمدیریت باشگاه هم کادرفنی و هم در جذب بازیکنان زدند و اینگونه برنامه ریزی کردند تا به لیگ برتر صعود کنند.

پارسی ها بعد از اتمام لیگ با امیدرضا روانخواه سرمربی خود قطع همکاری کردند و مهدی رجب زاده سرمربی فجر سپاسی شیراز را برای هدایت زنبورهای جمی انتخاب کردند.

مهدی رجب زاده که در اخرین بازی فصل قبل در همین ورزشگاه با فجری ها مقابل پارس جم قرار گرفت در پایان فصل از این تیم جدا و به عنوان سرمربی پارس جم معرفی و خیلی زود باید مقابل تیم سابق خود قرار گیرد.

جمی ها که تمرینات خود را از اول مرداد ماه در تهران اغاز کردند با برگزاری ارودهای متعدد و بازی های تدارکاتی خود را مهیای شروع فصل جدید لیگ دسته اول کشور کردند.

شاگردان مهدی رجب زاده با برگزاری ۵ دیدار تدارکاتی در اردوی پیش فصل در تهران که دو برد و دوشکست و یک تساوی کسب کردند حالا وارد جم شدند تا برای اولین بازس خود در فصل جدید رقابت های لیگ برتر مقابل فجر شهید سپاسی شیراز صف آرایی کنند.

جمی ها که در این فصل با تغییرات کادر مدیریتی، فنی و جذب بازیکنان جدید تمرینات خود را اغاز کردند خود را مهییای صعود به لیگ برتر کردند.

جمی ها که در این سالها از صعود مجدد به لیگ برتر بازماندن این فصل با حضور سرمربی جوان خود و جذب بازیکنان جدید امیدوارند بعد سالها دوباره به لیگ برتر صعود کنند.

حالا و باشروع مسابقات لیگ دسته اول کادر فنی و بازیکنان پارس جم از هواداران به عنوان سرمایه اصلی باشگاه و یاردوازدهم دعوت کردند تا در اولین بازی در شهر جم به ورزشگاه بیایند

مهدی رجب زاده که فصل پیش هم بافجر شهید سپاسی شیراز نتایج خوبی گرفت و تا روزهای اخر شانس صعود به لیگ برتر داشت حالا به جم امده و با جذب بازیکنان جدید امیدوار هست بتواند روزهای خوبش در مربیگری در پارس جم دامه دهد.

هواداران پارس جم که لحظه شماری میکردند تا فصل جدید لیگ دسته اول باشگاهای کشور شروع شود حالا فردا در اولین بازی زنبورهای جمی خود را مهییای حضور پرشور در ورزشگاه میکنند تا از تیم پارس حمایت کنند.

کادر فنی و بازیکنان پارس جم نیز با انتشار استوری هایی در صفحه های شخصی خود در اینستاگرام از هواداران نیز دعوت کردند فردا در ورزشگاه حضور داشته باشند.

اخرین تمرین جمی ها امشب در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار شد و هواداران جمی با حضور در ورزشگاه ضمن استقبال از پارسی ها گوشه هایی از تمرین تماشا و بازیکنان و کادرفنی تیم تشویق کردند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=21723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.