• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
9

تشدید بازرسی ها از صنوف حساس شهرستان جم در ماه مبارک رمضان + تصاویر

  • کد خبر : 11935
  • 15 اردیبهشت 1399 - 15:00

رییس شبکه بهداشت و درمان جم گفت: شیرینی فروشی ها، نانوایی ها، مراکز توزیع آش و حلیم از جمله صنوف حساس در ماه مبارک رمضان می باشد که به صورت مستمر پایش می شوند و اخطاریه و آموزش های لازم نیز به متصدیان آن ها داده شده است.

به گزارش آوای بوشهر، احمد قاسمی در حاشیه بازدید از صنوف حساس در شهرستان جم اظهار داشت: با آغاز ماه مبارک رمضان و همه گیری ویروس کرونا در سطح کشور، بازدید بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت بر صنوف مختلف تشدید شده است.

قاسمی با اشاره به اینکه رعایت موازین بهداشتی در ایام کرونا و ماه مبارک رمضان از اولویت های جدی است افزود: کارشناسان بهداشت محیط با گشت های مشترک با سایر دستگاه های مربوطه بر روند تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت جدی داشته و با متخلفین برخورد قانونی می شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان جم افزود: شیرینی فروشی ها، نانوایی ها، مراکز توزیع آش و حلیم از جمله صنوف حساس در ماه مبارک رمضان می باشد که به صورت مستمر پایش می شوند و اخطاریه و آموزش های لازم نیز به متصدیان آن ها داده شده است.

وی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل های وزارت بهداشت برای تمامی صنوف الزامی است افزود: صنوف پرخطری که دارای بار مراجعه بیشتری می باشد، باید تمهیدات لازم جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی در واحد صنفی خود را اجرایی کنند.

وی با اشاره به اینکه ویروس کرونا همچنان در کمین مردم است افزود: عدم رعایت گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی از سوی صنوف و مردم می تواند باعث ایجاد بحران شود و حوزه سلامت را با مشکلات عدیده ای مواجه کند.

قاسمی با تاکید بر اینکه مردم از حضور در تجمعات و مکان های شلوغ پرهیز کنند گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی ازسوی صنوف، می توانند با شماره گویای ۱۹۰ تماس گرفته و شکایت خود را ثبت کنند و کارشناسان ما نیز کمتر از ۴۸ ساعت در محل حاضر شده و نسبت به رفع مشکل، اقدام خواهند کرد.

گفتنی است در این گشت مشترک بازرسی، احمد قاسمی رییس شبکه بهداشت و درمان جم، اکبر حسینی رییس اداره صمت و مجید ابراهیمی مسئول بهداشت محیط شهرستان از چند صنف حساس از جمله شیرینی فروشی،نانوایی، آش و حلیم فروشی و آرایشگاه مردانه بازدید کرده و برای صنوف متخلف نیز اخطاریه رفع نواقص صادر شد.

 

۳

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=11935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.