• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
4
سرپرست شبکه بهداشت و درمان جم:

۶ پروژه در دست اقدام است/کلنگ زنی آزمایشگاه مرکزی جم / موضوع اورژانس بهارستان پیگیری میکنم

  • کد خبر : 21622
  • 03 شهریور 1403 - 13:13
آوای بوشهر :پشه آئدس در شهرستان مشاهده شده و در کمین است، هرچند که بیماری مشاهده نشده و در پاییز و زمستان احتمال می رود درگیر بیماری آن شویم و در این راستا نیاز است رسانه ها بیشتر اطلاع رسانی کنند.

به گزارش آوای بوشهر عاطفه قلاوند، سرپرست شبکه بهداشت و درمان جم در نشست با خبرنگاران گفت: آزمایشگاه مرکزی جم در هفته‌ دولت‌ کلنگ‌زنی می شود. 

 قلاوند با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی و تبریک هفته‌ دولت از زحمات و  تلاش‌های‌ مهندس قاسمی رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان جم تقدیر کرد و گفت:  ایشان استاد بنده هستند. 

وی ادامه‌ داد: به واسطه‌ تلاش‌های ارزنده ایشان در هیات رئیسه‌ دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت. 

قلاوند گفت : از سال ۸۴ ساکن جم هستم  و سرپرستی بهداشت عسلویه و اخند و مشاور فرماندار در امور زنان در کارنامه دارم و از سال ۹۳ در واحدهای آموزش و واحد مبارزه با بیماری‌های واگیر شهرستان جم خدمت‌گزار مردم هستم. 

وی با بیان اینکه این جلسه آغازی برای تعامل با اصحاب رسانه است افزود: اولویت من فقط سلامت هست، نه سیاسی‌ام و نه وابسته به جناح و گروهی و با توجه به نقدپذیریم همواره نقدها را به جان می‌خرم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان جم اضافه‌ کرد: سعی من بر نشست‌های متعدد در حوزه‌کاری است  و در همین راستا نشست با شوراها در برنامه کاری است تا بتوانم راهکارهایی برای مشکلات حوزه سلامت پیدا کنیم.

وی تأکید کرد: جز همدلی و همکاری و تعامل با ادارات، مردم و رسانه‌ها به چیزی نمی‌اندیشم که یکی از اهداف دعوت از رسانه خدا قوت به شما و تعامل با شماست و امروز مهمترین اهرم ارتباطی ما با زیست بوم شما هستید.

عضو شورای اداری جم خاطرنشان کرد: پایگاه سلامت جنوب جم، و خانه بهداشت چم چشمه در حال اجرا است و در روزهای خرید تجهیزات آن انجام می‌گیرد ، پانسیون مرکز جامع سلامت بهارستان نیز در هفته‌ دولت‌ افتتاح می‌شود .

قلاوند تصریح کرد: پشه آئدس در شهرستان مشاهده شده و در کمین است، هرچند که بیماری مشاهده نشده و در پاییز و زمستان احتمال می رود درگیر بیماری آن شویم و در این راستا نیاز است رسانه ها بیشتر اطلاع رسانی کنند. 

وی گفت:  اورژانس بهارستان یکی از مباحث جا مانده در حوزه‌ سلامت است که در این خصوص اظهارنظر نمی‌کنم تا به صورت ریشه‌ای موضوع را پیگیری کنیم. 

 وی گفت : ۶ پروژه در دست اقدام داریم  در بحث رفاهی پزشکان هم برنامه داریم و در هفته‌ دولت آزمایشگاه مرکزی جم نیز  کلنگ‌زنی می‌شود.

سرپرست شبکه‌ بهداشت و درمان جم  تأکید کرد: محرومیت زدایی در روستاها اولویت کاری ماست و در همین خصوص با شوراها تعامل داریم و حتی در خصوص صدور مجوز مطب نیز اولویت به این محل‌ها اختصاص داده‌ایم.

وی پیرامون تزریق آمپول در روزهای تعطیل که مطب های خصوصی شهرستان نیز تعطیل است گفت موضوع را بررسی و پیگیری خواهد کرد. 

گفتنی است در این نشست‌ خبرنگاران دیدگاه‌های خود درباره موضوعات مختلف بهداشت و درمان شهرستان مطرح کردند. 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=21622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.