• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
8
دبیر هیات فوتبال بوشهردر استعفا نامه ای تند و گلایه آمیز:

استقلال هیات فوتبال خدشه دار شده/ محتشم دروغگو و حسود است/ در عزل رئیس موفق هیات فوتبال جم، بهروزیان فر دخالت داشت/ دهن کجی موسوی به نامه هیات فوتبال

  • کد خبر : 12292
  • 11 خرداد 1399 - 13:15
آنچه در این مدت 5 ماه همکاری با شما دیدم عدم صداقت و راست گفتاری، عدم مدیریت، نگاه حاسدانه و بلندپروازی های خیالی بود که شاید بتوانید در همین سمت فعلی که به لطف اینجانب و اعضای محترم مجمع که به بنده اعتماد کردند نصیب شما شد به آرزویتان برسید.

آوای بوشهر؛ دبیر هیات فوتبال استان بوشهر طی نامه ای تند و گلایه آمیز از این سمت استعفا کرد.

به گزارش آوای بوشهر؛ پرویز عبدی پور در نامه‌ای به امیرحسین محتشم رئیس این هیات از سمت خود استعفا کرد.

محتشم دی ماه پارسال به عنوان رئیس هیات فوتبال استان بوشهر انتخاب  شد و چند روز پس از گرفتن سکان مدیریت فوتبال بوشهر، عبدی پور را به عنوان دبیر هیات برگزید. وی در دوره قبل این هیات هم سابقه دبیری داشت.

حالا عبدی پور در نامه‌ای سراسر گلایه و شکایت استعفای خود را اعلام کرده و دخالت دیگران در هیات فوتبال که باعث تصمیم‌هایی از جمله عزل رئیس هیات فوتبال شهرستان جم شده را دلیل مهم این تصمیم عنوان کرده است.

او همچنین انتخاب محتشم به عنوان رئیس هیات فوتبال استان بوشهر را مدیون تلاش‌های خود دانسته و از کسانی که با اعتماد به او به محتشم رای دادند، پوزش خواسته است.

عبدی پور در بخش هایی از این نامه با انتقاد شدید از دخالت مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در عزل رئیس هیات فوتبال جم نوشته است: طبق تاکید اساسنامه فدراسیون فوتبال و فیفا، دخالت دولت ها در امور فدراسیون های عضو ممنوع است و در صورت مشاهده موجب اتخاذ تصمیم علیه فدراسیون مربوطه می شود.

وی ادامه داده: عزل رئیس هیات فوتبال شهرستان جم، صدور ابلاغ فرد جایگزین و معارفه ایشان در اداره کل ورزش و جوانان، دخالت اشاره شده را محرز می نماید.

عبدی پور با اشاره به رفتار سید عباس موسوی جایگزین محمد اسدی در هیات فوتبال جم، نوشته است: پس از انتصاب سید عباس موسوی و عزل محمد اسدی از هیات فوتبال جم، به نشانه اعتراض استعفای خود را اعلام کردم که روز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت پس از جلسه سه ساعته نشانه هایی از پشیمانی و ندامت در گفته ها و رفتار شما( امیر حسین محتشم رئیس هیات فوتبال بوشهر) متوجه شدم که در پی آن مقرر شد مکاتبه ای با سرپرست هیات فوتبال جم (سید عباس موسوی) مبنی بر پرهیز از هرگونه تغییر و عزل و نصب و پذیرش استعفای اعضای هیات جم انجام دهم.

دبیر هیات فوتبال بوشهر اضافه کرد: رئیس هیات فوتبال جم هم اعلام نمودند، چشم. اما ساعاتی بعد با وجود تذکر، اعضای جدید هیات فوتبال جم در رسانه محلی جم منتشر و با وجود تاکید به سرپرست هیات فوتبال جم برای تکذیب خبر و قبول موضوع از سوی وی، مجددا با تمرد و دهن کجی، ابلاغ های صادره هم منتشر شد که نهایتا با هماهنگی جناب عالی ( محتشم) ایشان عزل و آقای علی عبدالهی جایگزین شد.

پرویز عبدی پور با بیان اینکه این اقدام تاحدودی آبرو و استقلال خدشه دار شده هیات فوتبال استان را بازگرداند و نشانه هایی از اعتراف به اشتباه را نمایان ساخت تصریح کرده است: مجددا پس از تلاش های صورت گرفته از سوی همان کسانی که برای برکناری اسدی تلاش می کردند سرتعظیم از سوی جنابعالی(محتشم) فرود آمد و ابلاغ جدید مجددا برای آقای موسوی صادر شد!

وی در این نامه خطاب به رئیس هیات فوتبال بوشهرافزود: اقدامات صورت گرفته باعث از بین رفتن استقلال هیات فوتبال شده که به شدت آن را محکوم می کنم و به دلیل ناتوانی ام در حمایت از یکی از بهترین روسای هیات ها استعفا داده و عطای همکاری به جنابعالی را به لقایش می بخشم.

عبدی پور رئیس هیات فوتبال استان بوشهر را دروغگو، حسود و خیال پرداز خوانده و نوشته است: آنچه در این مدت ۵ ماه همکاری با شما دیدم عدم صداقت و راست گفتاری، عدم مدیریت، نگاه حاسدانه و بلندپروازی های خیالی بود که شاید بتوانید در همین سمت فعلی که به لطف اینجانب و اعضای محترم مجمع که به بنده اعتماد کردند نصیب شما شد به آرزویتان برسید.

وی با پوزش از اعضای مجمع هیات فوتبال استان بوشهر نوشته است: از شما اعضای محترم مجمع هیات فوتبال استان که در انتخابات، در کنار بنده و با اعتماد به اینجانب آرای خود را در سبد جناب محتشم ریختید تشکر می کنم و بابت این انتخاب اشتباه از سوی من از شما عذرخواهی می کنم.

دبیر هیات فوتبال استان بوشهر در بخش پایانی نامه خود با توصیه به رئیس هیات فوتبال بوشهر برای مقابله با دخالت های بیرونی نوشته است: امید است جناب محتشم به هوش آمده و از حذف نیروهای شایسته که با دخالت های بیرونی همراه خواهد بود دست بردارد که بعید می دانم.

گفتنی است رونوشت این نامه به سرپرست فدراسیون فوتبال، دبیرکل فدراسیون و اعضای هیات فوتبال استان بوشهر فرستاده شده است.

 

تصویر نامه استعفای پرویز عبدی پور:

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.