• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
13

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت توسعه پلیمر پادجم برگزار شد

  • کد خبر : 16354
  • 14 تیر 1402 - 8:54
آوتای بوشهر، مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به سال مالی ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ شرکت توسعه پلیمرپادجم با حضور صاحبان سهام، اعضاء هیئت مدیره و موسسه حسابرسی روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۱ در محل دفتر تهران شرکت پتروشیمی جم آغاز گردید.

به گزارش آوای بوشهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به سال مالی ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ شرکت توسعه پلیمرپادجم با حضور صاحبان سهام، اعضاء هیئت مدیره و موسسه حسابرسی روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۱ در محل دفتر تهران شرکت پتروشیمی جم آغاز گردید.

ابتدا گزارش‌های مالی سالانه و خلاصه عملکرد هیات مدیره، به سهامداران این شرکت ارائه شد و مجمع پس از بحث و بررسی و انجام مذاکرات لازم، گزارشات صورت های مالی شرکت را تصویب نمود.

سپس گزارش هیأت مدیره در رابطه با عملکرد و اقدامات صورت گرفته توسط این شرکت در حوزه های مختلف به ویژه پروژه های اجرا شده و مسئولیت های اجتماعی سال ۱۴۰۱، از سوی دکتر نجفی اردکانی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت ارائه گردید که مورد رضایت و تقدیر سهام داران قرار گرفت.

در پایان این جلسه خانم دکتر داوری مدیر کل حقوقی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آقای بیرانوند رئیس گروه شرکت های این وزارتخانه، آقای جامی مدیر امور مجامع صبا انرژی، و مهندس قنبریان مدیرعامل پتروشیمی جم، از عملکرد مثبت و اثرگذار مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت توسعه پلیمر پادجم، تقدیر و تشکر ویژه ای داشتند.


گفتنی است شرکت توسعه پلیمر پادجم به عنوان مجری طرح تولید ABS/Rubber با نگرشی دانش‌بنیان، همسو با مسئولیت های اجتماعی و سازمانی در تلاش است تا ضمن دستیابی به دستاوردهای مالی مورد نظر، سهم عمده ای در ارز آوری کشور داشته باشد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=16354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.