• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
5

پیام دبیر نخستین رویداد رسانه ای جنوب استان بوشهر

  • کد خبر : 17058
  • 25 مرداد 1402 - 13:32
آوای بوشهر ،عباس اعتمادی پور پس از اتمام روند اجرایی نخستین رویداد رسانه ای جنوب استان بوشهر، پیامی به شرح زیر منتشر کرد:

«هفته ای که گذشت افتخار میزبانی ۱۵۰ خبرنگار، ۳ مدرس و استاد تراز اول رسانه کشور، مدیران استانی و شهرستانی را در آیینی به نام رویداد رسانه ای جنوب استان بوشهر داشتیم.

جرقه های این ایده از ۳ ماه پیش و در شورای سردبیری پایگاه تحلیلی خبری آوای بوشهر زده شد تا در روزهایی که به یاد و نام خبرنگار است بتوانیم میزبان همدلی رسانه ها با محوریت جنوب استان بوشهر باشیم.

ایده را که در محافل مدیریتی طرح کردیم با استقبال مواجه شد؛ فرماندار و معاونین فرمانداری جم، امام جمعه جم، مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه های کشور، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم، کمیته روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس، شرکت پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی جم ، مروارید ،اریاساسول ،شرکت توسعه پلیمر پاد جم، شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد ،شرکت پالایش گاز فجر جم ،مدیریت شهرک پردیس و مرکز آموزش شهید بهشتی و بسیاری از دیگر عزیزان که دستی در هدایت امور دارند همصدا و همقدم شدند تا این ایده در سطحی قابل قبول اجرایی شود.

 همدلی ها، انگیزه ها را دو چندان و مسیر را هموارتر ساخت تا نخستین رویداد رسانه ای جنوب استان بوشهر، رسما آغاز شود. 

رویداد رسانه ای جنوب، از دو ماه قبل و با انتشار فراخوان شرکت در رویداد آغاز شد؛ استقبال خبرنگاران فراتر از تصور بود و بیش از ۱۰۰ اثر به دبیرخانه رویداد رسید.

 اعلام حضور دلگرم کننده خبرنگاران از سراسر استان، ایده کارگاه های آموزشی را هم به طراحی اولیه افزود و در این راستا دکتر یونس شکرخواه پدر روزنامه نگاری آنلاین ایران و مهرداد خدیر و رضا غبیشاوی اعضای شورای سردبیری عصر ایران با پیگیری و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جم و خانه مطبوعات کشور، مدیریت کارگاه های آموزشی را متواضعانه پذیرفتند تا رویداد رسانه ای جنوب با یادگرفتن از بزرگان رسانه، پربارتر شود.

اختتامیه رویداد روز پنج شنبه با حضور ارزشمند معاون سیاسی استانداری بوشهر، فرماندار جم، امام جمعه جم، مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه های کشور، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، برخی مدیران شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی و کمیته روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس در سالن شهید خاتمی شهر جم برگزار شد تا گام پایانی نخستین رویداد رسانه ای جنوب استان بوشهر هم برداشته شود.

اختتامیه رویداد رسانه ای جنوب با سخنرانی مدعوین چون معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر، امام جمعه جم، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های کشور، زینت داده شد تا ٢٠ اثر برتر در بخش های یادداشت، گزارش، تیتر، عکس و بخش صنعت توسط ۶ داور خوشنام استانی معرفی و از خالقان آثار تجلیل شود.

در اختتامیه رویداد یادمان نرفته بود که بزرگان رسانه در استان بوشهر کم نیستند و با پیشنهاد و ایده دبیرخانه، از علی هوشمند به پاس ۲۵ سال فعالیت رسانه ای تجلیل کردیم و شاید هم نه تنها به پاس فعالیت رسانه ای که او را آینه ی خوبی های رسانه دیده بودیم.

نخستین رویداد رسانه ای جنوب با اظهار لطف دومین مقام سیاسی استان بوشهر و تمجید اساتید میهمان و پیام های دلگرم کننده مدیران و شرکت کنندگان برای مان ماندگار شد و شاید اگر این واکنش ها نبود پوستر دومین رویداد در گستره استانی را رونمایی نمی کردیم.

می دانیم که کاستی ها فراوان بود و گرمای هوا طاقت فرسا؛ اما خدا می داند که هر چه در توان داشتیم به کار بستیم تا اندکی از فراوان مهربانی ها را جبران کنیم.

از همه آنان که یاری گر رویداد بودند بی انتها سپاسگزاریم و به یاری شان در ادامه محتاج تر؛ از فرماندار شهرستان جم، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، مدیر عامل خانه مطبوعات کشور، مدیران شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی و کمیته روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس صادقانه سپاسگزاریم و به داشتن شان می بالیم.

تقدیر ویژه داریم از اساتید کارگاه های آموزشی و داوران رویداد که منت نهادند و همراهمان بودند و نتیجه حضورشان نه تنها در کارگاه آموزشی و داوری آثار که در الصاق نام رویداد رسانه ای جنوب در صفحات مطبوعاتی و اینترنتی کشور جاری است. 

ستایش پسین را هم از حضور ارزشمند وقابل تقدیردکتر پورات معاون سیاسی استانداری بوشهر، رئیس همراه و همدل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جم و همکارانم در دبیرخانه ی رویداد دارم که بی مزد و منت، شبانه روز برای برگزاری این رویداد تلاش کردند.»

عباس اعتمادی پور

دبیر نخستین رویداد رسانه ای جنوب استان بوشهر

مدیر مسئول و سردبیر سایت آوای بوشهر

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=17058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.