• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
10
گزارش ویژه از آریاساسول در قطب انرژی ایران؛

روزی به نام بچه های کلید بهشت+گزارش تصویری

  • کد خبر : 17334
  • 08 شهریور 1402 - 15:10
مدیر عامل شرکت پتروشیمی پلیمر آریاساسول در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: همه ما عضو خانواده کلید بهشت و چه افتخاری از این بیش تر که امروز در خدمت عزیزان توانخواه کلید بهشت هستیم.

نمایشگاه نقاشی های معلولان کلید بهشت به همت شرکت پتروشیمی آریاساسول جهت جمع آوری عواید فروش این نقاشی ها به نفع مرکز نگهداری معلولان کلید بهشت شهرستان کنگان استان بوشهر در محل سالن اجتماعات شهید سلیمانی این شرکت واقع در عسلویه برگزار شد.

به گزارش آوای بوشهر؛ نمایشگاه آثار نقاشی توان‌خواهان مؤسسه معلولین کلید بهشت با حضور محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت و رضا محمودی، سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر و جان‌نثار احمدی، مدیرعامل مؤسسه نگهداری از معلولین کلید بهشت و جمعی از مدیران ارشد و اصحاب رسانه آغاز به‌کار کرد.

همه ما عضو خانواده کلید بهشت هستیم
مدیر عامل شرکت پتروشیمی پلیمر آریاساسول در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: همه ما عضو خانواده کلید بهشت و چه افتخاری از این بیش تر که امروز در خدمت عزیزان توانخواه کلید بهشت هستیم.

محمد رضا حیدرزاده با تاکید بر اینکه ادامه همراهی با مرکز نگهداری معلولان کلید بهشت را دین شرعی به گردن خود می دانیم خاطر نشان کرد: خدمت به عزیزان توانخواه، برکت را به زندگی مان خواهد بخشید و امیدوارم بتوانیم اندکی از دین خود به این بچه های عزیز را ادا کنیم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عرضه نقاشی های بچه های توانخواه یادآور شد: عواید فروش این نقاشی ها متعلق به مرکز کلید بهشت است و شرکت پتروشیمی پلیمر آریاساسول، خرید تمام نقاشی های باقی مانده در نمایشگاه را تقبل و به مرکز کلید بهشت اهدا می کند.

۱۰ درصد جمعیت استان بوشهر تحت پوشش بهزیستی است/ رسانه و صنعت شریک اجتماعی بهزیستی اند

سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر هم در این آیین با تقدیر از نگاه ویژه مدیریت شرکت پتروشیمی آریاساسول به حوزه بهزیستی و حمایت از توانخواهان اظهار داشت: ۱۱۰ هزار نفر از جمعیت استان بوشهر تحت پوشش بهزیستی است که ۱۳ هزار نفر را در جنوب استان بوشهر شامل می شود.

رضا محمودی با اشاره به فعالیت ۱۶ مرکز نگهداری معلولین در استان بوشهر افزود: رسانه و صنعت را شریک اجتماعی بهزیستی می دانیم و انتظار داریم حمایت از اقشار تحت پوشش، تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه در هر مجموعه ای که با انسان سر و کار دارد خطا و اشتباه وجود دارد تصریح کرد: خطا و اشتباه قطعا با اقدام نظارتی و قضایی مواجه می شود اما از رسانه ها می خواهیم به فرهنگسازی در حوزه نگهداری و حمایت از معلولان کمک کنند تا بتوانیم با کمترین خطا و اشتباه، این مسیر را ادامه دهیم.

محمودی حمایت از مراکز نگهداری معلولان را امری شایسته و خداپسندانه دانست و افزود: انتظار داریم همه صنایع مستقر در منطقه، برای حمایت از بچه های توانخواه ما را یاری کنند.

۲۰۰ توانخواه در مرکز کلید بهشت نگهداری می شود

مدیرعامل مؤسسه نگهداری از معلولین کلید بهشت شهرستان کنگان هم با تقدیر از همراهی و همگامی ویژه مدیریت شرکت پتروشیمی آریاساسول و حمایت اداره کل بهزیستی استان بوشهر اظهار داشت: مرکز نگهداری معلولان کلید بهشت شهرستان کنگان، از بیش از ۲۰۰ توانخواه نگهداری می کند و ۵۰ همکار در این مرکز به خدمات رسانی به عزیزان توانخواه مشغول هستند.

جان نثار احمدی به وضعیت برخی توانخواهان پیش از انتقال به مرکز نگهداری معلولان کلید بهشت اشاره کرد و افزود: برخی از این توانخواهان، پیش از انتقال به کلید بهشت، در شرایط پر آسیب اجتماعی زندگی می کردند و بعضا در معرض سوء استفاده هایی چون فروش مواد مخدر قرار داشتند که امروز خدا را شاکریم که توانستیم از این عزیزان در شرایط بهتری نگهداری کنیم.

وی از همه مردم و مسئولان برای حضور در مرکز نگهداری کلید بهشت دعوت کرد و گفت: این عزیزان، فرزندان این مرز و بوم اند با تفاوت هایی که از بدو تولد با ما داشته اند اما نیازمند حمایت و یاری همه ما هستند.

احمدی با اشاره به اهدای ۱۵ دستگاه وسایل سرمایشی توسط پتروشیمی آریاساسول به مرکز کلید بهشت، اضافه کرد: درب مرکز معلولان کلید بهشت به روی همه باز است و برای خدمت بهتر و بیشتر به این عزیزان نیازمند یاری هستیم.

خانم زارعی از مربیان مرکز نگهداری از معلولان کلید بهشت هم با اشاره به تلاش و پشتکار توانخواهان در ترسیم نقاشی ها، افزود: برخی از توانخواهان حتی توان به دست گرفتن قلم و قلم مو یا قاشق را هم نداشتند و امروز توانسته اند با تمرین و تکرار و هدایت مربیان، نقاشی های زیبایی را ترسیم کنند تا امروز در این نمایشگاه عرضه شود.

وی با بیان اینکه کار برای بچه های کلید بهشت، نیازمند قلبی پاک و مملو از عشق است از همه دعوت کرد قلب های شان را به روی این بچه بازکنند تا قوت قلبی برای همه همکاران و بچه ها باشند.

مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی پلیمر آریا ساسول در ابتدای این مراسم با تشریح اقدامات انجام شده گفت: ایده برگزاری و فروش آثار توان‌خواهان برای نخستین‌‌بار در منطقه اقتصادی انرژی پارس از سوی شرکت پلیمر آریاساسول همسو با مسئولیت‌های اجتماعی انجام شده است.

سامان قدوس خاطر نشان کرد: شرکت پلیمر آریاساسول تلاش می‌کند برای توسعه فعالیت‌های مسئولیت‌های اجتماعی، افق‌های جدید را شناسایی کند و اقشار ضعیف منطقه را هدف خود قرار داده است.
وی اضافه کرد: تمامی منافع مالی این نمایشگاه متعلق به مؤسسه کلید بهشت کنگان است و شرکت پلیمر آریاساسول به‌عنوان حامی  این مؤسسه، در اجر معنوی این نمایشگاه شریک خواهد بود.

در پایان این مراسم، از برخی کارکنان و بچه های توانخواه کلید بهشت به نمایندگی از مجموعه مرکز نگهداری از معلولان کلید بهشت شهرستان کنگان، تقدیر و سپس از نمایشگاه نقاشی های بچه های توانخواه بازدید شد.

حسن غلامی مجری و هنرمند سیمای استان بوشهر هم در این مراسم، به اجرای برنامه پرداخت.

گفتنی است نمایشگاه آثار نقاشی بچه های کلید بهشت، روزهای ۷ و ۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ در محل سالن شهید سلیمانی پتروشیمی آریاساسول واقع در عسلویه دایر است.


لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=17334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.