• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

مشارکت آریاساسول در طرح مشق مهربانی

  • کد خبر : 17583
  • 26 شهریور 1402 - 13:34
آوای بوشهر ، مدیر امور اداری شرکت پلیمر آریاساسول، از مشارکت آریاساسول در طرح مسئولیت‌ اجتماعی تأمین نوشت‌افزار کودکان استان بوشهر، خبر داد و گفت: این طرح با هدف حمایت از دانش‌ آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی استان همسو با مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های پتروشیمی منطقه به همت شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و مشارکت سازمان بهزیستی استان بوشهر اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، احمد وکیل‌زاده با اشاره به درخواست اداره کل بهزیستی استان بوشهر از شرکت‌های پتروشیمی منطقه برای حمایت از دانش‌آموزان تحت پوشش این سازمان در آستانه آغاز سال نو گفت: آریاساسول برای تأمین نیازهای استحصال شده این دانش‌آموزان، از ظرفیت‌های خود همسو با مسئولیت‌های اجتماعی بهره گرفت.

وی از نامه رضا محمودی، سرپرست بهزیستی استان بوشهر برای همگرایی مسئولیت‌های اجتماعی در ارتباط با دانش‌آموزان به شرکت‌های پتروشیمی خبر داد و افزود: آریاساسول هرساله کمک‌هایی را برای دانش‌آموزان کم بضاعت استان تأمین می‌کرد، اما با اقدام خوب اداره کل بهزیستی، این تمرکز و همگرایی بین شرکت‌های پتروشیمی برای کمک به دانش‌آموزان تحت پوشش ایجاد شد که خروجی آن ملموس‌تر و نتیجه‌گرا تر است.

دبیر مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پلیمر آریاساسول تصریح کرد: این کمک‌ها برای دانش‌آموزان چهار شهرستان جنوب استان بوشهر شامل دیر، جم، کنگان و عسلویه مشتمل بر هزار و هشت دانش‌آموز مستحق دریافت حمایت جمع‌آوری شد.

وکیل‌زاده از مشارکت شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و سازمان بهزیستی استان بوشهر برای این هدف یاد کرد و گفت: بر اساس اعلام سازمان بهزیستی برای هر یک از این دانش‌آموزان میزان ۷۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شده بود که بر این اساس باید بیش از ۷ میلیارد ریال از سوی شرکت‌های منطقه تأمین می‌شد.

وی تأکید کرد: شرکت پلیمر آریاساسول بر این اساس از تمام ظرفیت‌های خود برای تأمین میزان سهم تعیین شده استفاده کرد.

دبیر مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پلیمر آریاساسول در پایان گفت: با توجه به اقدام سازمان بهزیستی این استان، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید کمک‌ها در مسیر درست به دست دانش‌آموزان که عموما شامل افراد بی‌سرپرست، کم‌بضاعت، نیازمند و توان‌خواهان می‌شود، خواهد رسید.

شرکت پلیمر آریاساسول به‌منظور اجرای وظایف مسئولیت اجتماعی خود، اقدامات گسترده‌ای را برای حمایت و توانمندسازی جامعه پیرامونی از جمله حمایت از مؤسسه نگهداری از معلولین کلید بهشت و طرح‌‌های آموزشی و توانمندسازی جوانان منطقه را در دست اقدام دارد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=17583

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.