• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
3

توسط کارکنان آریاساسول؛اهدای خون در هفته دفاع مقدس+عکس

  • کد خبر : 17926
  • 07 مهر 1402 - 10:21
سرپرست تیم سیار خونگیری سازمان انتقال خون بوشهر با اشاره به استقبال خوب کارکنان شرکت پلیمر آریاساسول از فرایند اهداء خون گفت: در 2 روزی که تیم سیار سازمان انتقال خون در آریاساسول مستقر بود، 245 واحد خون 450 سی‌سی خونگیری بعمل آمد.

به گزارش آوای بوشهر به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول؛ در روزهای ۳و۴ مهر ۱۴۰۲ با استقرار تیم سیار سازمان انتقال خون استان بوشهر در این شرکت، بیش از ۲۴۵ نفر از کارکنان در فرایند اهدای خون شرکت کردند.

بر اساس این گزارش کارکنان شرکت پلیمر آریاساسول همواره به صورت مستمر با هدف تامین خون و فرآورده‌های خونی مورد نیاز مراکز درمانی استان و حتی استان‌های همجوار در فرایند اهدای خون شرکت ‌می‌کنند.

اردوان فرزین‌پور مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت پلیمر آریاساسول ضمن تقدیر از مشارکت کارکنان در فرایند دو روزه امر خدا پسندانه اهدای خون گفت: همکاران ما در آریاساسول ترویج و ارتقاء فرهنگ انسانی اهداءخون را وظیفه‌ و رفتاری سازمانی در کمک به هم نوع دانسته و همواره مورد توجه قرار می‌دهند، امسال نیز فرایند اهدای خون از دو بار در سال به سه بار در سال افزایش یافته است.

فرزین‌پور ضمن تقدیر از مشارکت بالای کارکنان در این برنامه گفت: اساس سیستم مدیریت HSE ، باید همواره بر پایه نگرش “پیشگیرانه” باشد تا نگرش “واکنشی” بنابراین این مدیریت برنامه‌های مرتبط با کنترل حوادث ، سلامت و بهداشت را در دستور کار خود قرار داده و توسعه نگرش پیشگیرانه (Proactive) را بهبود بخشیده و هدایت خواهد کرد.

سرپرست تیم سیار خونگیری سازمان انتقال خون بوشهر با اشاره به استقبال خوب کارکنان شرکت پلیمر آریاساسول از فرایند اهداء خون گفت: در ۲ روزی که تیم سیار سازمان انتقال خون در آریاساسول مستقر بود، ۲۴۵ واحد خون ۴۵۰ سی‌سی خونگیری بعمل آمد.

کرمی با اشاره به این تعداد اهداء موفق خون گفت: در سه شیفت کاری که شامل دو شیفت صبح و یک شیفت شب بود، بیش از ۲۸۶ مراجعه داشتیم که منجر به ۲۴۵ اهدای خون موفق شد که رکورد بی سابقه‌ای در اهدای خون مستمر یک مرکز صنعتی است.

سارا کرمی  با اشاره به اینکه چندین سال است که مجموعه انتقال خون استان بوشهر بطور مستمر به مراکز صنعتی عسلویه سرکشی می‌کند، گفت: کارکنان شرکت پلیمر آریاساسول چون در فواصل منظم خون اهدا می‌کنند به عنوان یکی از بانک‌های خون سالم در کشور به شمار می‌رود. این مجموعه غربالگری هپاتیت را انجام داده و اکثر پرسنل واکسن هپاتیت را تزریق کرده‌اند، بنابراین خونی که از این عزیزان دریافت می‌شود دارای ریسک فکتوری پایین تری است و از سلامت بیشتری برخوردار است. 

قابل ذکر است استان بوشهر با میانگین ۳۱ اهداء کننده در هر هزار نفر جزو سه استان برتر اهداء کننده خون در کشور است که این نشان از توجه اهداء کنندگان به این امر خداپسندانه و مسئولیت اجتماعی در استان است. مدیران و کارکنان آریاساسول با همکاری تیم سیار سازمان انتقال خون استان بوشهر با هدف مشارکت مدنی و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی کارکنان شاغل در صنعت به منظور رفع نگرانی بیماران بستری و نیازمند خون، سالانه در چندین نوبت در فرایند اهدای خون مشارکت می‌کنند.

medium_9_Y8_A7961_7a61983c9c.jpg
medium_9_Y8_A7963_aae0b58769.jpg
medium_9_Y8_A7982_1ee20ba079.jpg
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=17926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.