• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5
امام جمعه عسلویه:

فرمانداران حق دارند در جلسه شورای راهبردی پتروشیمی ها شرکت نکنند چون فقط حرف می زنند/ برای شب یلدا هزینه می کنند برای آب، نه!

  • کد خبر : 18299
  • 28 مهر 1402 - 17:18
امام جمعه عسلويه با دفاع از اقدام فرمانداران جنوب استان در عدم حضور در نشست شورای راهبردی جدید پتروشیمی ها خاطرنشان کرد: فرماندارن حق دارند در جلسه شورای راهبردی شرکت نکنند چون شورای راهبردی فقط حرف می زنند عمل نیست.

امام جمعه عسلویه گفت: فرمانداران جنوب استان حق دارند در جلسه شورای راهبردی پتروشیمی ها شرکت نکنند چون شورای راهبردی فقط حرف می زند اما عمل وجود ندارد.

به گزارش آوای بوشهر؛ حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه های نماز جمعه عسلویه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اظهار داشت: سیاست خباثت آلود آمریکای خائن و ظالم در کنار رژیم صهیونیستی است و اطلاعات متعددی به دست ما می رسد که سیاست جاری رژیم صهیونیستی در فلسطین توسط آمریکا تدوین می شود. سیاست های آمریکا توسط رژیم غاصب صهیونیستی انجام می شود و آمریکا باید مسئولیت خود در جنگ با ملت فلسطین را مورد توجه قرار دهد و بمباران غزه متوقف شود.

هاشمی نژاد افزود: جنایت ها را همه می بینند، رژیم نسل کش را همه مشاهده می کنند، مراکز پرجمعیت را انتخاب می کنند و بمباران می کنند. به مردم اعلام می کنند خانه های خود را تخلیه کنید می خواهیم بمباران کنیم. بیمارستان ها امن نیست. پرسنل بهداشتی امنیت ندارند. خبرنگاران امنیت ندارند. بیمارستان در همه جای دنیا امنیت دارد در غزه امنیت ندارد.

وی اضافه کرد: رهبر انقلاب فرمودند فلسطینی ها در غزه هزاران شهید دادند ملت های مسلمان عصبانی هستند؛ نه فقط در کشورهای اسلامی بلکه در سایر کشورها هم‌ اجتماعاتی علیه رژیم صهیونیستی بر پا شده است.

سید علی هاشمی نژاد افزود: در کربلا یک طفل شیرخواره را شهید کردند الان در غزه هزاران حرمله و هزاران شیرخواره هست. سازمان های مدافع حقوق بشر کجا هستند؟ چرا خفه خون گرفته اند؟! 

خطیب جمعه عسلویه ایران را دارای بهترین نوع حقوق بشر دانست و اظهار داشت: اینها فقط راجع به ایران دنبال حقوق بشر هستند در حالی که در ایران بهترین نوع حقوق بشر رعایت می شود. 

سید علی هاشمی نژاد افزود: جمهوری اسلامی سیره اش دفاع از مظلوم است ولو غیر مسلمان باشد باید مقابل جنایات رژیم اشغالگر ایستاد و از مظلوم دفاع کرد.

هاشمی نژاد با انتقاد از تدریس اساتید حامی اسراییل در دانشگاه ها گفت: چرا وزیر علوم کرسی به کسانی داده که ادعای استادی دارند اما از اسراییل دفاع می کنند. جلو اینها را باید گرفت.

امام جمعه عسلویه به انتقاد از وضعیت آب آشامیدنی عسلویه پرداخت و افزود: ما درعسلویه آب شرب سالم و بهداشتی نداریم. وزیر نفت درجلسه شهریور سال ۱۴۰۱ به من گفتند مشکل آب عسلویه حل می شود این تاسیسات عظیم چرا مسئولیت های اجتماعی خود را انجام نمی دهند؟

وی اضافه کرد: می گویند سازمان باررسی اجازه نمی دهد به حوزه علمیه کمک کنیم برای آب مردم که سازمان بازرسی مانع نمی شود؟ برای شب یلدا هزینه می کنند برای آب شرب مردم هزینه نمی کنند!

هاشمی نژاد با دفاع از اقدام فرمانداران جنوب استان در عدم حضور در نشست شورای راهبردی جدید پتروشیمی ها خاطرنشان کرد: فرماندارن حق دارند در جلسه شورای راهبردی شرکت نکنند چون شورای راهبردی فقط حرف می زنند عمل نیست.

امام جمعه عسلویه تصریح کرد: برای کاری که یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد ۱۰۰ میلیون تومان می دهند بعد پشت تریبون می گویند اعتبار هست! جواب مردم را چه می دهید؟

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=18299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.