• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
10

اورهال واحد BOG شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه انجام شد

  • کد خبر : 18633
  • 15 آبان 1402 - 8:12
رئیس بهره‌برداری شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه خاطرنشان کرد: کارهای کلی انجام گرفته شامل تمیزکاری مبدلها به روش فرآیندی ، رنگ، تاچ آپ و عایق ولوهای باقی مانده از زمان پروژه و نصب ایرفویل برای ایرکولرها براي افزایش راندمان بود.

به گزارش آوای بوشهر و به نقل از روابط‌عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه رئیس بهره‌برداری شرکت‌ گفت : اورهال واحد BOG شرکت با موفقیت انجام شد.

مهندس آتشى در گفتگو با روابط‌عمومی بیان داشت: در هفته گذشته با توجه به راندمان پایین مبدل‌های حرارتی واحد BOG ، اورهال این واحد در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود: پس از هماهنگی های لازم با پتروشیمی بوشهر به مدت ۴ روز واحد BOG از سرویس خارج گردید.

رئیس بهره‌برداری شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه خاطرنشان کرد: کارهای کلی انجام گرفته شامل تمیزکاری مبدلها به روش فرآیندی ، رنگ، تاچ آپ و عایق ولوهای باقی مانده از زمان پروژه و نصب ایرفویل برای ایرکولرها برای افزایش راندمان بود.

مهندس آتشى اضافه‌ کرد: با توجه به انجام فعالیتهای فوق و پس از سه هفته در سرویس قرار گرفتن واحد BOG و با توجه به گزارش واحد مهندسی فرآیند نتایج خوبی برای این اورهال به دست آمد.

وی خبر داد: از نتایج اورهال می توان به بهبود ۹۴ درصدی COP مربوط به مبدل ۲۰۷۰۳ ، بهبود ۵۰ درصدی COP مربوط به مبدل ۲۰۷۰۲ ، حذف Kg/hr 400 فلرینگ پروپان و پیش بینی حذف ۱۵۰ تن فلرینگ پروپان و ۱۰۰ تن فلرینگ بوتان به ازای هر صادرات اشاره‌ کرد.

رئیس بهره‌برداری شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه اضافه کرد: فعالیت های فوق در طی ٩٠ ساعت کار شبانه روزى و با قریب به ٢٠٠٠ نفر ساعت کار ایمن و بدون هیچ حادثه و یا حتی شبه حادثه¬ای توسط واحدهای بهره¬برداری، تعمیرات و خدمات فنی انجام پذیرفت.

وی در پایان گفت: تمامی همکارانم در این سه واحد که در این بازه زمانی به صورت شبانه روزی انجام این امور به صورت ایمن در واحد BOG را به عهده داشتند و با پیگیری دقیق و صدور بیش از ۵۰ پرمیت انجام بهینه امور با ایمنی کامل در بازه زمانی محدود را تضمین نمودند تشکر و قدردانی میکنم

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=18633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.