• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 6 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
9

شرکت HSE  پتروشیمی عسلویه الگویی برای سایر صنایع کشور /  خدمات بهداشت ،ایمنی و آتش نشانی ، محیط زیست و پدافند غیر عامل و مدیریت بحران پتروشیمی عسلویه تخصصی تر می شود/تجهیزات و امکانات ایمنی و نیروی انسانی پتروشیمی های  عسلویه ارتقا می یابد

  • کد خبر : 19290
  • 06 دی 1402 - 8:48
نشست هم انديشي روسای HSE شرکت های پتروشيمي هاي عسلويه با حضور رئيس آتش نشاني وزارت نفت ، رئيس ايمني و آتش نشاني شركت ملي صنايع پتروشيمي و مدير عامل و رئيس هيئت مديره شركت بهداشت ايمني و محيط زيست پتروشيمي هاي عسلويه برگزارشد.

به گزارش آوای بوشهر و به نقل از روابط عمومی؛ این نشست با هدف تبادل افکار و در راستای ارتقاء سطح HSE منطقه و آمادگی بیشتر در شرایط اضطراری و مدیریت بحران و پدافند غیر عامل برگزار شد.

دکتر صنوبری مدیر عامل شرکت بهداشت، ایمنی و محیط زیست پتروشیمی های عسلویه اظهار داشت؛ این شرکت با هدف حفظ و ارتقاء سطح HSE پتروشیمی های عسلویه و تاسیس مجموعه ای چابک و مجهز به عنوان پشتیبان HSE شرکت های پتروشیمی های عسلویه تاسیس و با هدف گذاری و تامین نیازهای منطقه قدم به قدم به هدف خود خواهد رسید.

دکتر صنوبری تصریح کرد این شرکت باهم افزایی سازمانها و نهاد های مرتبط با پتروشیمی های عسلویه قوی تر می شود که در نهایت به حفط و سلامت کار کنان، تجهیزات و سرمایه ملی و محیط زیست منجر خواهد شد.

وی اضافه کرد با توجه به نقش حاکمیتی تعویض شده از سوی مدیریت HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی نظارت و هماهنگی بر امور HSE شرکت های مستقر در منطقه و همچنین پشتیبانی در اسرع وقت در شرایط اضطراری بر عهده این شرکت است.

مهندس مهدی مجیری رئیس هیئت مدیره شرکت اظهار داشت: با توجه به اهمیت ایمنی در حوزه صنعت پتروشیمی، ایجاد شرکت متمرکز این حوزه به جد احساس می شد که با همکاری شرکت های مستقر در منطقه و حمایت های صنایع ملی پتروشیمی، این امر محقق شد.

مهندس مجیری با تاکید بر اینکه شرکت بهداشت، ایمنی و محیط زیست پتروشیمی های عسلویه حامی و پشتوانه صنعت است افزود: پتروشیمی های عسلویه به عنوان سهام داران و مالک اصلی این شرکت اند و  با حمایت ها و پرداخت به موقع قدرالسهم های خود، به تقویت این ساختار کمک می کنند.

مهندس صالحی رئیس آتش نشانی وزارت نفت نیز در خصوص تست دوره ای و عملکردی خودرهای آتش نشاتی و اهمیت و به روز بودن انها مطالبی بیان نمودند و اظهار داشت:به روز بودن ماشین الات و تجهیزات ایمنی و اتش نشانی کمک شایانی به پتروشیمی های مستقر در منطقه می نماید.

مهندس جعفری رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در این نشست به بیان دیدگاهای خود پرداخت و اظهار داشت حرکت نو و قابل قبولی در حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست در سطح منطقه انجام شده که امیدواریم کمک شایانی به پتروشیمی ها و صنایع مستقر در منظقه نماید.

مهندس رجبی رئیس محیط زیست شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در خصوص برگزاری کاپ ٢٨ و اهمیت ان مطالبی بیان نمودند و اظهار داشت،برای کاهش سطح الودگی و الایندگی های منطقه اقدامات اساسی و خوبی با همکاری مدیران شرکت در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.