• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
3

تلاش های مدیر چهارفصل نفت بی نتیجه ماند/سخاوت تنها ماند

  • کد خبر : 21879
  • 27 شهریور 1403 - 20:20
آواي بوشهر: سخاوت اسدی مدیر دوزیست وزارت نفت که در دولت های مختلف چرخش های خاص خود دارد بعد از روی کار آمد دولت پزشکیان سعی داشت با لابی گری زمینه ارتقاء خود را فراهم كند كه گویا فعلا لابی این مدیر چهار فصل نفتی بی نتیجه مانده است.

سخاوت اسدی مدیر دوزیست وزارت نفت که در دولت های مختلف چرخش های خاص خود دارد بعد از روی کار آمد دولت پزشکیان سعی داشت با لابی گری زمینه ارتقاء خود را فراهم کند که گویا فعلا لابی این مدیر چهار فصل نفتی بی نتیجه مانده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس که بازیگر خوبی هم هست در ایام انتخابات سعی کرد مهره های مورد وثوق خود را در ستادهای مختلف بچیند تا در صورت پیروزی هر کدام از نامزدها بتواند پشتوانه ای داشته باشد.

چندی پیش این رسانه در یاداشتی با انتقاد از عملکرد سخاوت اسدی که مدیر ییژن زنگنه هست و منصوب کرباسیان در سازمان منظقه ویژه در دولت شهید رئیسی این مدیر دوزیست سعی کرد خود را از زنگنه و کرباسیان ممبرا کند و با نقد عملکرد وزارت نفت زنگنه سعی داشت دل مدیران ارشد وزارت نفت دولت سیزدهم به دست اورد

اسدی که یار غار بیژن زنگه هست  هست یک روز در مجلس برایش لابی میکرد توانست با چرخشی صد هشتاد درجه در دولت شهید رییسی به کارش در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه دهد که عملکرد ضعیف آن مورد انتقاد مسئولین و‌فعالین اجتماعی و رسانه ها قرار گرفت.

با روی کار امدن دولت مسعود پزشکیان سخاوت اسدی چمدانش را بست و منطقه ویژه را رها کرد و به پایتخت رفت تا با لابی در مجلس و جلسات شبانه بتواند روزنه هایی برای ارتقاء یا ابقاء خود دست پا کند.

اسدی با لابی های فروان و رها کردن سازمان منطقه ویژه توانست خود را به وزیر پیشنهادی نفت نزدیک کند.

سخاوت اسدی بعد این اینکه خود را به محسن پاکنژاد نزدیک کرد تازه بازیگریش شروع شد و با حضور در راهروهای مجلس سعی داشت برای گرفتن رای اعتماد از نمایندگان مجلس لابی کند هرچند به نظر می رسد سخاوت کار خاصی برای پاکنژاد نکرد ولی همچنان سعی دارد که بگوید بازیگر اصلی گرفتن رای اعتماد بوده است.

حالا خبر می رسد سخاوت اسدی که تلاش میکرد با نزدیک کردن خود به محسن پاکنژاد ارتقاء یابد با فشارهای بیر‌ونی دستش از رسیدن به صندلی معاون پارلمانی و حقوقی وزارت نفت کوتاه شده است.

سخاوت اسدی که مدیریتش در سازمان منطقه ویژه در حوزه های مختلف بسیار ضعیف و فاجعه باربوده است و حضورش باعث انشقاق بین مدیران استانی شده است سعی دارد با رپرتاژ آگهی ضعف های خود را پوشش دهد که تا به امروز موفق نبوده است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=21879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.