• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2

زمزمه های بازگشت مربی جنجالی به راس تیم پارس؛ پیرمان می کند اما خوشحال، نه!

  • کد خبر : 20139
  • 17 فروردین 1403 - 10:03
بدون شك حضور دوباره فردى كه نه بار فنى قابل قبول و نه رزومه قابل دفاعى دارد و علاوه بر اين بارها حواشى زيادى به باشگاه پارس تحميل كرده است روزهاى سخت اين تيم را سخت تر خواهد كرد.

آوای بوشهر؛ رسانه رسمى باشگاه پارس جنوبی جم نوشته بر اساس نتایج به دست آمده در هفته‌های اخیر تیم پارس جنوبى، مدیران باشگاه تصمیم گرفته اند به میزان ١٠ درصد قرارداد اعضای تیم فوتبال خود را کسر کنند.

به گزارش آوای بوشهر؛ این آخرین خبرى بود که دیروز صبح از رسانه رسمى باشگاه پارس جنوبى در فضاى مجازى منتشر شد و با اینکه هفته جارى رو به اتمام است و خبرى از جلسه این باشگاه در نیامده، سایت خبرى تحلیلى آواى بوشهر به خبرهایی دست پیدا کرده که مدیران منطقه ویژه پارس، قصد بازگردان محمد پیرخوشحال به این تیم را دارند.

شواهد و قرائن حاکى از این است که وهاب منش مدیر امور ورزش منطقه ویژه و سرپرست مدیرعاملى باشگاه که همشهرى پیرخوشحال است ایفاگر نقش شماره یک پلان بازگرداندن مربى نامحبوب جمى ها را در اختیار دارد.

محمدپیرخوشحال که از زمان سرمربى گرى محمدنصرتى به کادر پارس اضافه شد و بعداً در کادر فنى ایمان رزاقى راد و تا نیمه همین فصل هم در کادر امیدروانخواه حضور داشت، از درگیرى با خبرنگاران و هوداران تا نقش اول در بحث انتقالات و بروز شائبه هاى غیر فنى در انتخاب وی، بارها نقل محافل خبرى شده تا نام همیشه جنجالی را در پارس جم را از آن خود کند.

بدون شک حضور دوباره فردى که نه بار فنى قابل قبول و نه رزومه قابل دفاعى دارد و علاوه بر این بارها حواشى زیادى به باشگاه پارس تحمیل کرده است روزهاى سخت این تیم را سخت تر خواهد کرد.

امروز حتى اگر قرار باشد سکان هدایت پارس در دستان روانخواه نباشد، باید شرایط را براى حضور سرمربى با کارنامه قابل دفاع و حداقل نامى تر از روانخواه جوان بر نیمکت پارس مهیا کرد، برگشتن پیرخوشحال شاید تنها و تنها وهاب منش را خوشحال کند و نه تنها بارى از دوش باشگاه برنمى دارد، بلکه شاید شیب سقوط پارس را تندتر کند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=20139

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.