• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

فعالیت جایگاه سوخت میلیاردر جمی با ۳۰ درصد ظرفیت/ شرکت پخش دقیقا کجای ماجراست؟!

  • کد خبر : 20217
  • 21 فروردین 1403 - 15:02
طبق بررسی آوای بوشهر از ۱۲ نازل سوخت بنزین این جایگاه، ۸ نازل عملا از روند خدمات دهی خارج شده و در پیک ترافیک، امکان خدمات دهی مطلوب را ندارد.

عدم فعالیت ۱۰۰ درصدی جایگاه های سوخت شهرستان جم به چالشی جدی برای مردم و رانندگان تبدیل شده است.

به گزارش آوای بوشهر؛ وضعیت مدیریت جایگاه های سوخت در شهرستان جم به شرایط اسفناکی رسیده است؛ جایگاه سوخت مارینا به دلیل فضای کم برای ورود به لاین های جایگاه، با انتقاد رانندگان مواجه است، جایگاه سوخت درون شهری هم گاه و بیگاه با خرابی نازل ها مواجه است.

از همه این ها تاسف آورتر، جایگاه سوخت خروجی شهرستان به سمت استان فارس است که رسما فعال و عملا با ۳۰ درصد ظرفیت خدمات دهی می کند.

این جایگاه که متعلق به سرمایه دار میلیاردی و مالک شرکت ایمن سفر ایرانیان است چند سال قبل با حضور مقام های کشوری به بهره برداری رسید حالا به جایگاهی با ضعیف ترین خدمات تبدیل شده و در ایام تعطیلات نوروز، مسافران را کلافه کرده بود.

طبق بررسی آوای بوشهر از ۱۲ نازل سوخت بنزین این جایگاه، ۸ نازل عملا از روند خدمات دهی خارج شده و در پیک ترافیک، امکان خدمات دهی مطلوب را ندارد.

چندی پیش بود که در پی اشتباه رخ داده در تزریق سوخت به مخازن، مشکلاتی جدی برای خودروها ایجاد کرد؛ موضوعی که به نظر می رسد ناشی از عدم اهتمام و مدیریت مطلوب این جایگاه است و این شائبه را ایجاد کرده که سرمایه دار جمی، علاقه ای به فعال سازی کامل پمپ های سوخت بنزین ندارد.

هر چند مشاهدات میدانی خبرنگار آوای بوشهر از تعطیلی گاه و بیگاه پمپ های سوخت گازوییل و مسدود سازی لاین ها با استفاده از چوب و … دارد!

گفته شده علت مشکلات این جایگاه، عدم تامین قطعات نازل ها و برخی لوازم الکترونیکی است. حتی اگر چنین موضوعی هم صحت داشته باشد تفاوت معنادار خدمات دهی این جایگاه به نسبت سایر جایگاه های شهرستان، توجیه پذیر نیست.

اینکه شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی استان بوشهر و شهرستان دیر تا کنون به موضوع ورود نکرده اند یا اگر ورود کرده اند بی نتیجه بوده هم جای تعجب دارد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=20217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.