• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

تغییر مدیر تعمیرات یک پتروشیمی؛ اصل یا حاشیه؟/ هیاهو برای هیچ!

  • کد خبر : 20498
  • 12 اردیبهشت 1403 - 11:37
اینکه مطالبات جامعه پیرامون صنعت و خاصه استان بوشهر را در ظرف های کوچک و استکان های کمرباریک بریزیم قطعا راه به جایی نخواهیم برد و عملا سرنا را از سر گشادش نواخته ایم!

یادداشتی در یکی از رسانه های محلی منتشر شده بود که با لحنی شدید و هیجانی، تغییر مدیر واحد یکی از پتروشیمی های نه چندان نام و نشان دار را مورد خطاب قرار داده تا حدی که نه تنها مدیر عامل شرکت که مدیر عامل هلدینگ بالادستی هم به خاطر تغییر مدیر واحد تعمیرات شرکت زیر مجموعه، متهم به صادق نبودن شده است!

اینکه مطالبات جامعه پیرامون صنعت و خاصه استان بوشهر را در ظرف های کوچک و استکان های کمرباریک بریزیم قطعا راه به جایی نخواهیم برد و عملا سرنا را از سر گشادش نواخته ایم!

کف مطالبه استان بوشهر باید انتصاب اعضای هیات مدیره و مدیران عامل باشد نه مسئول واحد تعمیراتی که چنین جابجایی هایی در همه بخش های دولتی و غیردولتی امری رایج است و ضرورتی برای عتاب و خطاب مدیر عامل هلدینگی که احتمالا روحش از این تغییر داخلی و عادی بی خبر است وجود ندارد.

مدیران حق دارند در چارچوب اختیارات قانونی، نیروهای شان را منصوب کنند و اگر مدیری برای انتصاب مدیر واحدی در شرکت، حق تصمیم گیری نداشته باشد بدیهی است که اگر همه مدیران شرکت ها هم، هم استانی مان باشند گرفتار همین کوته نظری ها و مطالبات دم دستی خواهند شد و مشکلی هم حل نخواهد شد.

رئیس جمهور خواسته ی صریح و شفافی از صنعت پتروشیمی داشت که همین مطالبه گری های کوچک و بی ارزش، سبب شده تا آن مطالبه بزرگ به حاشیه رانده شود و اگر صدایی هم از رسانه ای برای تحقق دستور رئیس جمهور برآمده، نه تنها به مدد نیامده که سنگ هم پیش پای مطالبات بزرگ شده اند.

کاش این دعواهای درون شرکتی برای نان و نام را بی خیال می شدیم و برای منفعت عمومی تلاش می کردیم قطعا چنین هیاهوهایی برای همان هیاهوکنندگان نان دارد و بس!

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=20498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.