• امروز : شنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۲
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1445
  • برابر با : Saturday - 30 September - 2023
3

تندیس زرین مشتری مداری به شرکت پتروشیمی جم رسید

  • کد خبر : 15954
  • 25 خرداد 1402 - 15:38
آوای بوشهر؛هیات برگزار کننده هفتمين اجلاس سراسري رضايتمندي مشتري، تنديس زرين اجلاس را به شركت پتروشيمي جم اهدا کرد.

به گزارش آوای بوشهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی جم؛ هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید، روز پنجشنبه، دهم خرداد ماه سال جاری در مرکز همایش های دائمی سازمان صدا و سیما برگزار شد. و شرکت پتروشیمی جم موفق یه کسب تندیس زرین این رویداد گردید. در این اجلاس علاوه بر تبادل نظر در حوزه اشاعه فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری، کیفیت در بازارهای رقابتی و تشریح مدل های موثر مدیریت ارتباط با مشتریان، عملکرد شرکت های ایرانی در حوزه ارتباط با مشتریان ( CRM ) نیز مورد بررسی قرار گرفت. هادی قوامی معاون حقوقی وزارت امور اقتصاد و دارایی، ریاست شورای سیاستگذاری و سعید خزائی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران، ریاست کمیته علمی این اجلاس را برعهده داشتند. سجاد سیاهکار زاده ، عضو هیات مدیره پتروشیمی جم به نمایندگی از عبدالرحیم قنبریان، مدیر عامل شرکت، تندیس اجلاس را دریافت کرد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.