به گزارش آوای بوشهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی جم؛ هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید، روز پنجشنبه، دهم خرداد ماه سال جاری در مرکز همایش های دائمی سازمان صدا و سیما برگزار شد. و شرکت پتروشیمی جم موفق یه کسب تندیس زرین این رویداد گردید. در این اجلاس علاوه بر تبادل نظر در حوزه اشاعه فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری، کیفیت در بازارهای رقابتی و تشریح مدل های موثر مدیریت ارتباط با مشتریان، عملکرد شرکت های ایرانی در حوزه ارتباط با مشتریان ( CRM ) نیز مورد بررسی قرار گرفت. هادی قوامی معاون حقوقی وزارت امور اقتصاد و دارایی، ریاست شورای سیاستگذاری و سعید خزائی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران، ریاست کمیته علمی این اجلاس را برعهده داشتند. سجاد سیاهکار زاده ، عضو هیات مدیره پتروشیمی جم به نمایندگی از عبدالرحیم قنبریان، مدیر عامل شرکت، تندیس اجلاس را دریافت کرد.
تندیس زرین مشتری مداری به شرکت پتروشیمی جم رسید
آوای بوشهر؛هیات برگزار کننده هفتمين اجلاس سراسري رضايتمندي مشتري، تنديس زرين اجلاس را به شركت پتروشيمي جم اهدا کرد.
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15954