• امروز : پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
8

فرش قرمز جمی ها برای قالیباف 

  • کد خبر : 21061
  • 24 خرداد 1403 - 19:03
آوای بوشهر: یاداشت وارده: با شروع ثبت نام نامزدهای ریاست‌جمهوری هر روز حدس و گمان‌ها بر شخص پیروز این عرصه متغیر بود تا اینکه در روز آخر ثبت‌نام محمدباقر قالیباف نیز وارد این عرصه شد.

#تبلیغات_چهاردهمین_انتخابات_ریاست_جمهوری

✍️یاداشت وارده:

فرش قرمز جمی ها برای قالیباف 

با شروع ثبت نام نامزدهای ریاست‌جمهوری هر روز حدس و گمان‌ها بر شخص پیروز این عرصه متغیر بود تا اینکه در روز آخر ثبت‌نام محمدباقر قالیباف نیز وارد این عرصه شد.

قالیباف که با دارا بودن سه حکم مستقیم از رهبر انقلاب اسلامی و سابقه درخشان او و رفاقت صمیمانه اش با حسن تهرانی مقدم که از بنیانگذاران پروژه موشکی ایران هستند ند ، همراهی و صمیمیت بی نظیر او با شهید جمهور و سابقه درخشان وی در عرصه های مختلف نظامی ، امنیتی ، اجرایی و قانونگذاری و رضایت خاطر اخیر رهبر انقلاب اسلامی که مجلس او را مجلس انقلابی خواند میتوانست براحتی او را پیروز این هماورد دانست ولی موج گسترده تخریب ها و عدم وجود ستاد انتخاباتی در روزهای آغازین این هماورد ، بعضی افراد را در پیروزی او مردد ساخت ولی با شروع فعالیتهای انتخاباتی و مصاحبه های اولیه کاندیداها که نشانگر توان بالای مدیریتی او بود اقبال عمومی به سمت ایشان بیشتر شد و شاهد حضور و حمایت چهره های سرشناس و دلسوزان نظام از این چهره نام آشنا شدیم.

 در شهرستان جم که سلایق متعدد سیاسی در آن وجود دارد و  سکونت‌گاه مردمانی از چهارگوشه ایران می باشد  نیز شاهد رشد بی نظیر آرا این کاندیدا و پیوستن چهره های نام آشنای این شهرستان به کاروان حامیان قالیباف هستیم.

نکته جالب موضوع این است تاکنون هر نامزد ریاست‌جمهوری توانسته است در شهرستان جم همان ایران کوچک پیروز انتخابات باشد در عرصه ملی نیز عیناً همین نتیجه  حاصل شده است.

به گفته رئیس ستاد دکتر قالیباف در شهرستان جم در روزهای آتی شاهد حضور ستادی و اعلام حمایت افراد زیادی از فعالینی با سابقه سیاسی و اجرایی در این شهرستان از  دکتر قالیباف خواهیم بود ، افرادی که برای اولین‌بار است که این چنین صراحتا حمایت خود را از یک کاندیدا در عرصه ملی و منطقه‌ای اعلام می نموده اند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=21061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.