• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
4

اختتامیه رویداد رسانه ای استان بوشهر با معرفی برترین ها/ همراهی ارزنده پتروشیمی پارس در برگزاری دومین رویداد /رونمایی از پوستر سومین رویداد در گستره جنوب کشور + اسامی برترین ها

  • کد خبر : 21684
  • 16 شهریور 1403 - 12:15
آوای بوشهر:دومین رویداد رسانه ای استان بوشهر با برگزاری اختتامیه و معرفی برترین های بخش های مختلف از سوی هیات داوران به کار خود پایان‌ داد.

به گزارش آوای بوشهر؛ دومین رویداد رسانه ای استان بوشهر به همت پایگاه تحلیلی خبری آوای بوشهر و همکاری خانه مطبوعات استان بوشهر و حمایت شرکت پتروشیمی پارس از دو ماه پیش و با انتشار فراخوان شرکت در رویداد آغاز شد.

دبیر دومین رویداد رسانه ای استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: این رویداد طی دو ماه پیگیری با مساعدت ویژه فرماندار شهرستان جم، حمایت شایسته شرکت پتروشیمی پارس برنامه ریزی شد که روز گذشته با برگزاری آیین اختتامیه به کار خود پایان داد.

عباس اعتمادی پور با بیان اینکه تلاش کردیم این رویداد رسانه ای متفاوت و با کیفیت تر از سال اول برگزار شود تصریح کرد: علاوه بر داوری آثار و معرفی برترین ها، بنا به درخواست رسانه ها، کارگاه های آموزشی در دو روز و در نوبت صبح و عصر با حضور دکتر یونس شکرخواه پدر روزنامه نگاری آنلاین ایران، فریدون صدیقی ، دکتر مریم سلیمی ، رضا غبیشاوی و مهرداد خدیر از مدرسان تراز اول کشور و عضو شورای سردبیری عصر ایران برگزار شد که استقبال بسیار خوب خبرنگاران استان بوشهر را هم به همراه داشت.

وی با اشاره به حضور ۲۰۰ نفر از خبرنگاران استان بوشهر در کارگاه های آموزشی و آیین اختتامیه افزود: نزدیک به ۳۰۰ اثر در بخش های تیتر، عکس، یادداشت، گزارش، موشن گرافی و کلیپ و بخش ویژه گردشگری به دبیرخانه رویداد رسید که پس از بررسی هیات داوران رویداد سرکار خانم الهام بهروزی و مریم سلیمی و آقایان علی هوشمند، سجاد بهزادی، مهرداد خدیر و رضا غبیشاوی، ۲۹ اثر به عنوان برتر انتخاب و معرفی شد.

سردبیر سایت آوای بوشهر و دبیر دومین رویداد رسانه ای استان بوشهر با تقدیر از حضور فرماندار جم ، محمد جواد حق شناس و برخی مدیران محلی و شرکت های مستقر در منطقه در آیین اختتامیه دومین رویداد رسانه ای استان بوشهر اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد با حمایت اهالی رسانه و مسئولان استانی و محلی، این رویداد در سال های آتی و در سطح وسیع تری از جغرافیای کشور برگزار شود و در همین راستا، پوستر سومین رویداد نیز با گستره استانی رونمایی شد.

اعتمادی پور به ویژه برنامه اختتامیه هم اشاره کرد و ‎گفت: در این مراسم از رضا معتمد و محمد ولی زاده خبرنگار خوشنام و باسابقه استان بوشهر به پاس سال ها سابقه و فعالیت رسانه ای تجلیل شد.

عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان بوشهر با تقدیر از همراهی ارزنده مهندس میرحاجی مدیر عامل پتروشیمی پارس و مهندس شهابی رییس روابط عمومی شرکت افزود: این رویداد که با استقبال خوب همکاران رسانه ای برگزار شد با همراهی شایسته تقدیر شرکت پتروشیمی پارس به مدت دور روز در شهر جم برگزار شد.

درپایان مراسم با حضور مقامات کشوری، استانی و محلی از برگزیدگان دومین رویداد رسانه ای تجلیل شد.

اسامی برترین های دومین رویداد رسانه ای استان بوشهر در بخش های مختلف اعلام شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=21684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.