• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
8

حل مشکل ثبت اراضی درجم / بهره برداری از پل محله کمال اباد در آینده ای نزدیک/ بلوار ساحلی تکمیل می شود 

  • کد خبر : 4251
  • 01 آذر 1396 - 7:26

به گزارش آوای جم عبدالحسین اکسیر رییس شورای اسلامی شهر جم گفت: اعضای شواری اسلامی دوره پنجم از بدو شروع به کار، تمام تلاش خود را جهت پیشبرد اهداف توسعه شهر جم به کار گرفته اند تا مشکلات شهروندان را در چارچوب قانون حل کنند. رییس شورای اسلامی شهر جم از رفع مشکل ثبت اراضی […]

به گزارش آوای جم عبدالحسین اکسیر رییس شورای اسلامی شهر جم گفت: اعضای شواری اسلامی دوره پنجم از بدو شروع به کار، تمام تلاش خود را جهت پیشبرد اهداف توسعه شهر جم به کار گرفته اند تا مشکلات شهروندان را در چارچوب قانون حل کنند.
رییس شورای اسلامی شهر جم از رفع مشکل ثبت اراضی در شهر جم خبر داد و افزود: عدم ثبت زمین ها و املاک در شهر جم یکی از مهمترین مشکلاتی بود که مردم با آن مواجه بودند که در شواری دور پنجم این مشکل پیگیری و اقدامات خوبی در راستای حل ان اتخاذ گردید.
وی خاطر نشان ساخت درراستای حل مشکل ثبت اراضی شهروندان پیمانکار ی انتخاب گردیده تا نقشه ممیزی کل شهر تهیه نمایند و پس از اتمام نقشه کل شهر نسبت به تهیه  همزمان ممیزی هر محله از شهراقدام و بعد از اتمام کلیه ی نقشه ها از طریق شهرداری به اداره ثبت اسناد املاک ارسال تا نسبت به  پلاک گذاری اقدام لازم صورت گیرد.
رییس شورای اسلامی شهرجم همچنین اضافه کرد فاز دوم پل شهید علمداری ، پل ولیعصر و بلوار جنوب جم با سرعت خوبی درحال اجراست و امیدواریم در مدت زمان مشخص شده به بهره برداری برسد.
اکسیر با بیان اینکه احداث پل کمال آباد یکی از مطالبات اهالی این محله در جم بود گفت: پروژه احداث راه دسترسی محله کمال آباد مدتی متوقف بود که اکنون درحال اجراست و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.
اکسیر گفت: شهرداری و شورای اسلامی جم در راستای کمک به دانشکده فنی مهندسی، ساختمانی جهت خوابگاه دانشجویان رهن کرده و آن را در اختیار دانشکده قرار داده است.
رییس شورای اسلامی شهرجم ازحل مشکل بلوار ساحلی از پل بهرباغ تا بازارچه شهرداری خبر داد و افزود: باتوجه به اینکه بلوار ساحلی در کاهش ترافیک شهر بسیار موثراست نسبت به حل ان اقدام و بلوار تکمیل می شود.
رییس شورای اسلامی شهرجم افزود:اعتبار لازم جهت ساخت  پل بهرحاجی نوشاد پیشبینی شده و بعد از شروع عملیات اجرایی پل بلوار ساحلی تکمیل می شود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: شورا  مشاورینی را در زمینه رفع معضل ترافیک شهری و احداث پارکینگ عمومی به کار گرفته است که پس از مطالعه میدانی و بررسی های لازم، در سدد رفع این دو مشکل اساسی شهر جم برنامه ریزی های لازم را انجام خواهیم داد.
رییس شورای اسلامی شهر جم در پایان گفت: شهرداری و شورا در این مدت کوتاه کمک هایی به صورت نقدی و غیرنقدی نیز به مراکز علمی، فرهنگی، هیئت های ورزشی و مذهبی داشته است
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4251

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.