• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
7
فرماندار جم :

لزوم تاسیس روز بازار و میدان میوه و تربار در  جم/ اجناس در بازارچه شهرداری گران می باشد/لزوم نظارت جدی بر بازار

  • کد خبر : 21130
  • 03 تیر 1403 - 11:26
آوای بوشهر :سید علی هاشمی با اشاره به اینکه 2700صنف فعال در شهرستان جم داریم افزود: بازاریان جم امروز در مشتری مداری ، اخلاق مداری و تنوع محصول جزء بازاریان پیشرو در کشور می باشند.

به مناسبت فرارسیدن روز ملی اصناف، مراسم تجلیل از اصناف نمونه شهرستان با حضور فرماندار،مسئولان شهرستان  و جمعی از اصناف برگزارشد.

به گزارش اوای بوشهر: فرماندار جم درآیین تجیل از اصناف و بازاریان نمونه شهرستان جم ضمن تبریک دهه امامت و لایت و برشمردن ابعاد عید بزرگ غدیر با اشاره به اهمیت ویژه انتخابات هشتم تیرماه اضافه کرد: امیدواریم با همراهی مسوولان و عوامل اجرایی به ویژه قشر عظیم بازاریان شهرستان شاهد مشارکتی حداکثری در شهرستان جم باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم با بیان اینکه بازاریان و اصناف همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌اند، گفت: این قشر می‌توانند زمینه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم کنند.

فرماندار جم در این همایش ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولین اصناف و همه بازاریان در حوزه ساماندهی بازار و کسبه گفت: اصناف بعنوان ستون اصلی اقتصاد در هر جامعه است و لذا باید توجه بیشتری به این بخش بشود تا مستحکم باشند و آسیب نبینند.

هاشمی افزود: قشر بازاریان و اصناف شهرستان جم جمعیت ۵۰درصدی دارند که می تواند در رضایت مندی و ایجاد ناراضایتی خانواده ها نقش افرینی نمایند.

سید علی هاشمی با اشاره به اینکه ۲۷۰۰صنف فعال در شهرستان جم داریم افزود: بازاریان جم امروز در مشتری مداری ، اخلاق مداری و تنوع محصول جزء بازاریان پیشرو در کشور می باشند.

فرماندار جم با تاکید برتاسیس میدان میوه تربار و روز بازار در شهر جم افزود : برای کنترل بازار و ایجاد رقابت سالم میان اصناف نیازمند تاسییس روز بازاز  هستیم و خود بازاریان دست به کار شوند و ما هم زمین در اختیارآنها قرار خواهیم داد تا یک کجموعه خوب احداث و مردم برای تامین مایحتاج ارزان قیمت به انجا مراجعه کند.

 ریس شورای اداری شهرستان جم ضمن قدردانی از همراهی بازاریان افزود: مردم بازاری پویا و با انصاف و همراه با عدات و اعتدال محور را انتظار دارند و قیمت ها در شهرستان باید به گونه ای باشد که کم بضاعت ترین مردم هم بتوانند ارزاق خود را خریداری کنند.

سید علی هاشمی با اشاره به گرانی اجناس در بازارچه شهرداری افزود : شهرداری جم مجموعه بازاری دارد و به پیمانکار واگذار کرده است و طبق گزارشی که دارم هزینه اجاره بهاء بسیار پایین ولی قیمت اجناس با مغازهای سطح شهر خیلی تفاوت دارد.

فرماندار جم با تشکر از کارگروه تنظیم بازار شهرستان گفت : تیم نظارت بر بازار شهرستان به صورت روزانه و هفتگی بازار را رصد میکنند و هرجا کار خوبی صورت گرفته باشد تشویق کنید و هرجا هم گران فروشی صورت گرفته باشد و بخواهند با آبروی بازاریان خوش انصاف شهرستان بازی شود تنبیع و رسانه ای کنید.

سید  علی هاشمی با اشاره به گلایه بازاریان  و اصناف در خصوص هزینه بالای مالیات گفت : گلایه بازاریان و کسبه در خصوص هزینه بالای مالیات و ارزش افزود قبول دارم و با توجه به اینکه شهرستان جم یک شهرستان مهاجر پذیری می باشد کرایه مغازه بالا ست و همین موضوع باعث بالارفتن  بهای تمام شده اجناس می شود که موجب نارضایتی شهروندان می شود.  

در پایان این مراسم از اصناف نمونه شهرستان تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=21130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.