• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
3
فرمانده انتظامی شهرستان جم:

کاهش ۴ درصدی کل جرائم در جم/افزایش ۸۰ درصدی کشفیات/افزایش تصادفات درون شهری و‌فوت ۲ نفر

  • کد خبر : 21532
  • 21 مرداد 1403 - 21:24
آوای بوشهر:فرمانده انتظامی شهرستان جم می گوید: براساس بررسی های انجام شده، شهرستان جم در پنج ماهه اول سال ۴۰۳ در شاخص های مختلف یکی از مطلوب ترین شهرستان های استان بوشهر است.

به گزارش آوای بوشهر:سرهنگ یونس دهقانی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان جم در نشست با فعالین رسانه ای شهرستان جم ضمن تبریک روز خبرنگار خاطر نشان ساخت: خبرنگاری شغلی سخت و شرافتمندانه هست که به بیان واقعیت ها می پردازد و مجموعه انتظامی شهرستان قدر دان تلاش های خبرنگاران می باشد.

دهقانی ؛ خدمت به مردم را افتخاری برای خود و همکاران نیروی انتظامی دانست و گفت: ما از بدنه مردم و در کنار مردم هستیم و همیشه جوابگوی خبرنگاران در شبانه روز خواهیم بود و از هیچ کوششی در جهت حفظ و امنیت مردم دریغ نخواهیم کرد.

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان جم با بیان عملکرد ۵ ماه سال ۴۰۳ و مدت مشابه سال گذشته افزود: با تلاش شبانه روزی همکارانم توانستیم کاهش ۴ درصدی کل جرائم نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم بزنیم.

وی افزود: ۸۰درصد افزایش کل جرائم و۱۱۹درصد افزایش کشف سرقت در شهرستان جم نسبت به مدت مشابه گذشته داشته ایم.

دهقانی با بیان اینکه ۲۷ دستگاه اجرایی متولی پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند خواستار ورود جدی تر متولیان در این امر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جم از افزایش ۵۷ درصدی دستگیری سارقین خبر داد و افزود سن بیشتر سارقین بین ۲۵ تا ۳۲ سال می باشد.

دهقانی با اشاره به اینکه بیشتر سرقت ها در ساختمان های نیمه کاره و خانه باغ ها می باشد خواستار همکاری بیشتر مردم در خصوص نسب دوربین های مدارسته و استفاده از نگهبان شد.

سرهنک یونس دهقانی با اشاره به اینکه ۱۹ درصد کاهش وقوع جرم در ۵ ماهه اول سال ۴۰۳ داشته ایم با تلاش پرسنل انتظامی شهرستان ۱۱۹ درصد افزایش کشفیات داشته ایم.

وی کفت: افزایش کشف کل جرائم ۸۰ درصد وافزایش کشف جرم سرقت ۱۱۹درصد در پنج ماه امسال با مدت مشابه سال قبل در جم داشته ایم.

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان جم با اشاره به افزایش امار تصادفات درون شهری نسبت به مدت مشابه سال کذشته افزود: در ۵ ماه اول سال ۳۱۴ تصادف درون شهری داشته ایم که ۲ فوتی ، ۴۴ جرحی و ۳۰ مورد خسارت ثبت شده است که عمده این تصادفات در بلوار ولیعصر و بلوار امام خمینی بوده است.

وی همچنین با اشاره به امار تصادفات برون شهری افزود در ۵ ماهه سال ۱۴۰۳ ۱ فوتی ، ۵۰ جرحی و ۸۹ خسارتی  و ۶ مجروح داشته ایم که در مقایسه با امار درون شهری چندین پیام مهم دارد که امیدواریم مسئولین برنامه زیری دقیق تری داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جم با بیان اینکه  یک نفر دستگیری در حوزه جرائم مالی و اقتصادی، ۱۷ نفر در حوزه امنیتی؛ ۵۰ نفر مفاسد اجتماعی و۱۶ نفر در حوزه مبارزه با کالای قاچاق دستگیر شده اند.

دهقانی در خصوص جمع اوری معتادین متجاهر و متکدیان پاکستانی نیز گفت: اقدامات لازم و‌خوبی در این خصوص انجام شده و‌نیازمند همراهی سایر دستگاها نیز هستیم.

وی همچنین در خصوص جمع آوری افاغنه غیر مجاز در شهرستان گفت: شهرستان جم با موقعیتی استراتژیک و راهبردی می باشد و با توجه وجود نفت و گاز این مهاجرین غیرقانونی، تهدیدی بزرگ هستند.

دهقانی همچنین در خصوص حضور اتوبوس های شرکت های نفت گاز مستقر در منطقه در شهر جم و ایجاد ترافیک افزود: پیگیری های لازم انجام شده و‌قرار شد دو مکان مشخص و‌اتوبوس ها در این ایستگاها توقف داشته باشند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=21532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.