• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5
رئیس کمیته امداد جم:

کمک ۲ میلیاردتومانی مردم در ماه رمضان/ ۳۰۵ یتیم تحت پوشش طرح اکرام ایتام/ساختمان کمیته امداد در آینده نزدیک افتتاح می شود

  • کد خبر : 12305
  • 13 خرداد 1399 - 23:10
رئیس کمیته امداد امام خمینی جم گفت: یکهزار و 676 خانوار در جم تحت پوشش کمیته امداد است و در قالب طرح های مختلف در ماه مبارک رمضان، قریب 2 میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی برای خانوارهای بی بضاعت جمع آوری شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی جم گفت: یکهزار و ۶۷۶ خانوار در جم تحت پوشش کمیته امداد است و در قالب طرح های مختلف در ماه مبارک رمضان، قریب ۲ میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی برای خانوارهای بی بضاعت جمع آوری شد.

به گزارش آوای بوشهر؛ عبدالحسین رهبر در نشست خبری با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته امداد جم در ماه رمضان افزود: ۴ طرح مهم در ماه مبارک رمضان در شهرستان اجرایی شد که از محل این طرح ها، کمک هایی به خانوارهای ضعیف و کم بضاعت شهرستان جم انجام شد.

رهبر با تقدیر از همکاری و حمایت ویژه امام جمعه و فرماندار جم اظهار داشت: در ماه رمضان در قالب رزمایش مواسات و همدلی مومنانه، ۴ هزار و ۴۵۸ بسته معیشتی، بهداشتی از طریق کمک های مردمی، شرکت های مستقر در منطقه، اداره اوقاف، اصناف، فرهنگیان، و برخی دستگاه ها و ادارات جمع آوری شد که از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ بسته از طریق شورای راهبردی پتروشیمی ها جمع آوری شد.

وی با اشاره به توزیع ۸ هزار و ۲۳۰ پرس افطار گرم در میان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و خانواده های بی بضاعت افزود: در قالب طرح اکرام ایتام، در ماه مبارک رمضان ۱۱۵ حامی جدید جذب شد که هم اکنون ۳۰۵ فرزند یتیم تحت پوشش این طرح قرار دارند.

رهبر اضافه کرد: هم اکنون در شهرستان یک هزار و ۳۲۵ حامی ایتام داریم که ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان به صورت مستقیم به حساب فرزندان ایتام واریز می شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم از جمع آوری قریب ۲ میلیارد تومان کمک به صورت نقدی و غیر نقدی در ماه رمضان خبر داد و گفت: در بحث زکات فطریه با وجود شرایط کرونایی، افزایش چشمگیر مبالغ جمع آوری شده را داشتیم.

وی اضافه کرد: در سال گذشته مجموعا ۱۲ میلیون تومان در قالب زکات فطریه جمع آوری شده بود که این رقم در سال جاری با همراهی شرکت ها، شهرک ها، اتاق اصناف، فرهنگیان به ۴۲۶ میلیون تومان رسید.

رهبر خاطر نشان کرد: این کمک ها به صورت هدف دار و در قالب خرید لوازم منزل، اجاره خانه، کمک های درمانی به بیماران صعب العلاج و کمک به خانواده هایی که در کرونا دچار مشکل مالی شده بودند هزینه شده است.

عبدالحسین رهبر حفظ کرامت خانواده های بی بضاعت را از اولویت های مهم کمیته امداد برشمرد و تصریح کرد: در توزیع کمک ها، اجازه گرفتن عکس را ندادیم و معتقدیم باید شان و کرامت مردم و نیازمندان در کمک رسانی ها حفظ شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی جم از افتتاح ساختمان جدید کمیته امداد در آینده نزدیک خبر داد و افزود: ساختمان کمیته امداد در با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در مراحل نهایی اجرا قرار دارد که یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از اعتبارات بسته ۶۰۰ میلیارد تومانی نفت و مابقی از اعتبارات داخلی تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: زیر بنای این پروژه ۷۵۰ متر مربع و در سه طبقه اجرا شده که انتظار داریم در هفته دولت یا نهایتا در دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. نانوایی های جم با آبی که تصفیفه نیست نان پخت میکنند چراُ؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.