• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

کسب رتبه برتر شرکت پالایش گازفجرجم در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات

  • کد خبر : 16141
  • 03 تیر 1402 - 14:28
آواید بوشهر ؛ براساس گزارشی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نهاد ریاست‌جمهوری ارائه کرده، وزارت نفت در چهار بخش از ۶ بخش سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در میان وزارت‌خانه‌های دولت سیزدهم رتبه نخست را به دست آورده است و هم چنین شرکت پالایش گازفجرجم نیز در میان شرکت های زیرمجموعه شرکت ملی گاز ایران حائز رتبه برتر شده است.

به گزارش اوای بوشهر ، سید مهدی احمدی؛ رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم گفت: بر اساس گزارشی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نهاد ریاست‌جمهوری ارائه کرده، وزارت نفت در چهار بخش از ۶ بخش سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در میان وزارت‌خانه‌های دولت سیزدهم رتبه نخست را به دست آورده است و هم چنین شرکت پالایش گازفجرجم نیز در میان شرکت های زیرمجموعه شرکت ملی گاز ایران حائز رتبه برتر شده است.

این موفقیت مهم را خدمت مدیرعامل محترم و هیات رئیسه شرکت و دیگر کارکنان پرتلاش شرکت پالایش گازفجرجم تبریک می گویم.

هر چقدر ذینفعان سازمان، به اطلاعات عمومی شرکت دسترسی آسان تری داشته باشند؛ بدون شک به شفافیت ما در امور بیش تر کمک می کند و سبب رضایتمندی جامعه هدف نیز می شود.

روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم با کمک واحد فن آوری اطلاعات، راه اندازی وب سایت جدید شرکت را در دستور کار خود قرار داده است و همه تلاش ما در سازمان، کمک به دسترسی آسان تر شهروندان به اطلاعات عمومی شرکت است.

در سال ۱۴۰۱ شرکت پالایش گازفجرجم، اسناد زیادی را در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بارگذاری کرد و من از همه همکاران در واحدهای مختلف که در این زمینه با ما همکاری داشته اند، تقدیر و تشکر می کنم.

گفتنی است از دو هزار و ۳۳۲ سندی که از کل صنعت نفت در این سامانه منتشر شده دو هزار و ۲۷۹ سند را ستاد وزارت نفت منتشر و در زمینه پاسخگویی عملکرد ۱۰۰ درصدی داشته است و میانگین زمان پاسخگویی از سوی این ستاد دو روز بوده است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=16141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.