• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

دیدار مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس و مدیر کل صدا و سیمای بوشهر

  • کد خبر : 16350
  • 14 تیر 1402 - 8:28
آوای بوشهر ،سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس صبح امروز سه شنبه ، با مهدی حیدری، مدیر کل صدا و سیما مرکز بوشهر دیدار و گفت و گو کرد

به گزارش آوای بوشهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در این دیدار گفت؛ صدا و سیما جریان معتبر رسانه‌ای در بین مردم است که در مقابل جریان رسانه‌ای بعضا غیر اخلاقی فضای مجازی مآمن اخبار صادق است.
اسدی ادامه داد؛ بازتاب دستاوردهای پارس جنوبی تنها بازتاب یک منطقه از کشور نیست بلکه نمایش خودباوری و خودکفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در سایه تحریم های ظالمانه بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار در این منطقه سرمایه‌گذاری کرده است و برنامه سازی در این منطقه باید با هدف تبیین این دستاورد باشد.

وی همچنین گفت؛ به عنوان مثال نصب سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی در هفته پیش شاهکار مهندسی بچه‌های این مرز و بوم بود که در کنار آن می‌توان مستندها و برنامه‌های امید بخشی جهت عامه مردم تهیه کرد تا با کار عظیمی که در منطقه صورت می‌گیرد آشنا شوند.\

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس افزود؛ شایسته نیست که از ظرفیت عظیم صدا و سیما در زمینه انتشار اخبار استخدامی منطقه و بازتاب فعالیت‌های حرفه‌ای در آن استفاده نشود زیرا پارس جنوبی به تنهایی می تواند بخش اعظمی از اخبار اقتصادی شبکه‌های سراسری را تامین کند.
حیدری مدیر کل صدا و سیمای بوشهر نیز در این دیدار رابطه صنعت و رسانه را رابطه‌ای دو سویه بر شمرد و گفت؛ تقویت صدا و سیما تقویت صنعت را به همراه خواهد داشت.
وی افزود؛ به روز رسانی تجهیزات صدا و سیمای بوشهر با حمایت شرکت‌های مستقر در منطقه باعث عدم رجوع مخاطب به سایر شبکه‌های سراسری خواهد شد و امید است با راه‌اندازی مرکز صدا و سیما در عسلویه دستاوردهای عظیم اقتصادی و اجتماعی این منطقه به صورت زنده به سمع و نظر مردم کشورمان برسد.
یوسف‌زاده مدیر روابط عمومی و تشریفات سازمان منطقه ویژه پارس نیز در این جلسه اعلام کرد؛ در سال گذشته بیش از ۳۰ خبر از این سازمان در شبکه استانی بوشهر منتشر شده است و لزوم تولید مستندهای جذاب و اثر گذار در این حوزه احساس می‌شود.

پورات معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر و هاشمی فرماندار شهرستان عسلویه نیز در این جلسه حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=16350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.