• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
12

آریاساسول در عزای سیدالشهداء (ع)

  • کد خبر : 16714
  • 02 مرداد 1402 - 21:50
آواي بوشهر؛ همزمان با برگزاری مراسم سید و سالار شهیدان امام حسین علیه‌السلام، موکب هیئت مصباح‌الهدی شرکت پلیمر آریاساسول پذیرای محبان اهل بیت علیهما السلام است

به گزارش آوای بوشهر و به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، موکب هیئت مصباح‌الهدی برای دومین سال پیاپی با همکاری بخش‌های مختلف شرکت پلیمر آریاساسول در شهر عسلویه برپا شده است.

امسال همزمان با برگزاری این مراسم محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل به‌همراه مدیران ارشد شرکت نیز با حضور در این مراسم معنوی برای عزاداری و همراهی با عزاداران حسینی در محل این موکب حاضر شدند.

پس از این مراسم بود که مدیران آریاساسول با حضور در مسجد امام علی علیه‌السلام شهرک پردیس جم به عزاداری برای سید و سالار شهیدان پرداختند.

مدیران آریاساسول در ادامه با حضور در عزاداری آیینی منطقه، با مردم بومی در گرامی داشت این آیین همراهی کردند.

حیدرزاده از فرصت پیش آمده و حضور در شهرک پردیس جم استفاده کرد و به‌همراه مدیران ارشد در بازدیدی از منازل سازمانی شرکت پلیمر آریاساسول جویای احوال مدیران، کارکنان و خانواده‌های آن‎‌ها شد.

لازم به ذکر است آریاساسول شرکت پیشگام در برپایی موکب در بین شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به‌شمار می‌رود.

هیئت مصباح‌الهدی به‌مدت ۱۳ شب آماده خدمت‌رسانی به محبان حسین علیه‌السلام در موکب عسلویه است، همچنین برگزاری مراسم عزاداری، زیارت عاشورا و سخنرانی در باب حکمت اهل بیت علیهماالسلام هر روز و هر شب در مسجد رسول اکرم صلی الله علی وآله و سلم واقع در شرکت پلیمر آریاساسول برگزار می‌شود.

گفتنی است برنامه‌های این شرکت برای ایام عزاداری حسین علیه‌السلام از جمله برنامه سخنرانی‌های کوتاه به‌صورت اینترنتی در بسترهای مختلف فضای مجازی پوشش داده می‌شود. 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=16714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.