• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

نشست نماینده جنوب استان با وزیر نفت/ قدردانی از رویکرد جدید شورای راهبردی

  • کد خبر : 16734
  • 03 مرداد 1402 - 13:24
آوای بوشهر ، نماینده جنوب استان بوشهر و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر نفت با تشریح شرایط اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی منطقه و نقش مردم در امنیت پایدار؛ بر اجرای صحیح و عادلانه مسئولیت‌های اجتماعی و توجه به مناطق پیرامونی صنایع نفت و گاز در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه، کنگان، جم و دیّر تأکید کرد.

به گزارش آوای بوشهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارسحجه‌الاسلام موسی احمدی گفت: مردم این چهار شهرستان نقش مهمی در ایجاد امنیت صنایع و موفقیت وزارت نفت در اجرای پروژه‌های اقتصادی دارند و همواره با نجابت مثال‌زدنی خود و ولایت‌مداری و وطن‌دوستی‌شان مانع هرگونه سوء‌استفاده دشمن برای ایجاد مانع در برابر سیاست‌های اقتصادی کشور شده‌اند.

احمدی تأکید کرد: حق این مردم شریف بسیار بیشتر از آنی است که تاکنون در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی انجام شده است و نباید شاهد مشکلات آموزشی، بهداشتی، درمانی، تفریحی و به‌ویژه بیکاری در این مناطق باشیم.

نماینده جنوب استان در مجلس در ادامه از اراده وزیر در تحقق کامل مسئولیت‌های اجتماعی و رویکرد جدید وزارت نفت برای مدیریت شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس هم قدردانی کرد و گفت: این رویکرد جدید و متمرکز شدن مسئولیت‌های اجتماعی همان وعده رئیس‌جمهور در سفر به بوشهر و عسلویه است که هم‌اکنون شاهد تحقق آن هستیم و از این بابت از «آیت‌الله رئیسی» و «مهندس اوجی» تشکر می‌کنم.

وزیر نفت هم در این دیدار با قدردانی از تلاش نماینده جنوب استان در مجلس و پیگیری‌های او برای مطالبات مردم نجیب جنوب استان بوشهر و همچنین کمک به دولت انقلابی؛ انتظار نماینده جنوب بوشهر و توقع مردم چهار شهرستان کنگان، دیّر، جم و عسلویه از نفت را به حق دانست و اظهار داشت: بنا بر دستور رئیس‌جمهور؛ همه شرکت‌های دولتی و خصوصی، به‌ویژه پتروشیمی‌ها را مکلف کرده‌ایم با هماهنگی کامل با وزارت نفت به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود بپردازند.

جواد اوجی اضافه کرد: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نماینده وزارت نفت در منطقه است و از این پس همه زیر نظر مدیریت یکپارچه این سازمان عمل می‌کنند.

وزیر نفت همچنین در این نشست در تماس تلفنی با تعدادی از مدیران نفتی مستقر در عسلویه، بر آنچه در این جلسه گفته شد تأکید و بر لزوم هماهنگی و اجرای بهتر مسئولیت‌های اجتماعی نفت تأکید کرد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=16734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.