• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
5

برگزاری کارگاه‌ آموزشی تشریح سیستم مدیریت آموزش در شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

  • کد خبر : 16779
  • 05 مرداد 1402 - 14:23
آواي بوشهر؛ مدير منابع انسانی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه از تداوم برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در شرکت خبر داد وی گفت‌: به روز شدن نیروهای انسانی و آشنايی ایشان با علم روز از اهداف و سیاست‌های کلان شرکت است.

به گزارش آوای بوشهر، به نقل از روابط ‌عمومی شرکت‌ مخازن سبز پتروشیمی عسلویه؛ مدیر منابع انسانی مهندس ژیان گفت:کارگاه‌ آموزشی با محوریت تشریح روش‌های نیازسنجی، طراحی، برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی اثربخشی آموزش برای شرکت‌های پتروشیمی منطقه عسلویه و کارآموزان بومی برگزار شد. 

وی افزود: در این کارگاه‌ آموزشی رئیس آموزش منطقه ویژه پارس جنوبی، مدیر منابع انسانى شستان و رؤسا و کارکنان آموزشی شرکت‌های پتروشیمی جم، دنا، پلیمرپادجم، آرین متانول، مهر، بوشهر و مرجان شرکت‌ کردند. 

مهندس ژیان‌ با بیان اینکه رویکرد دوره استفاده از امکانات آموزشی در شرکت مخازن سبز برای عموم شرکت‌های پتروشیمی بود ایشان افزود: علاوه بر روسای آموزش شرکت‌ها، جمعی از کارآموزان بومی نیز در کلاس‌ها شرکت‌ کردند.

مدیر منابع انسانی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی که با رضایت رؤسای آموزش شرکت‌ها همراه شد به مدت سه روز از یکم مرداد الی سوم مرداد توسط مدرس مدرس آکادمی توف ایران-آلمان  جناب آقای مهندس سید امیر موسوی زاده  برگزار گردید، شایان ذکر است در پایان دوره ، برای شرکت‌ کنندگان در این دوره‌ مدرک معتبر توسط آکادمی توف صادر خواهد شد. 

وی گفت:هدف از این دوره‌ آموزشی هم افزایی در منطقه در حوزه آموزش و توسعه سرمایه های انسانی است. 

مدیر منابع انسانی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه از تداوم برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در شرکت خبر داد وی گفت‌: به روز شدن نیروهای انسانی و آشنایی ایشان با علم روز از اهداف و سیاست‌های کلان شرکت است.

گفتنی است شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه از شرکت‌های فعال در حوزه مسئولیت های اجتماعی است و علاوه بر این دوره‌ آموزشی برای کارآموزان بومی، اقدامات موثر دیگر نیز در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی داشته که‌ مورد تقدیر مسؤولان استان و شهرستان قرار گرفته‌ است

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=16779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.