• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد: مردم باید از مواهب صنعت بهره ببرند

  • کد خبر : 16917
  • 14 مرداد 1402 - 14:07
آوای بوشهر،مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد و مشاور مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس گفت: با همراهی همه شرکت‌های پتروشیمی‌ مستقر در منطقه باید تلاش شود موضوع‌ها و چالش‌های اساسی منطقه برطرف و مردم از مواهبی که صنعت می‌تواند برای آنها داشته باشد بهره ببرند.

به گزارش آوای بوشهر ،محمد مجاورشیخان روز شنبه در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی بوشهر اظهار کرد: شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در سال‌های اخیر به عنوان پشتیبان صنعت، همگام و همراه با صنعت پتروشیمی، نفت، گاز و پالایش در مسیر رشد اقتصادی و پیشرفت‌های صنعتی و حوزه انرژی گام بر داشته است.

وی با اشاره به اینکه شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در منطقه است،افزود: این شرکت نقش پشتیبانی و خدمت رسانی به صنایع و آن‌هایی که در خط مقدم تولید قرار دارند را برعهده دارد.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد تصریح کرد: شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد بیش از ۱۳ موضوع خدمت را به صنعت پتروشیمی که جهاد گران اصلی خط تولید هستند ارائه می‌کند.

شرکت پازارگاد ظرفیتی برای ارائه خدمات عام المنفعه

وی اضافه کرد: شرکت پازارگاد به دلیل داشتن زیرساخت مناسب و به واسطه تعامل آن با جامعه پیرامونی ظرفیت مناسبی برای مدیریت خدمات عام المنفعه و اجتماعی دارد.

مشاور مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس یادآور شد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم و با توجه به نگاه رئیس جمهور مبنی بر رفع نیازهای اساسی همین نگاه امروز در شورای راهبردی پتروشیمی‌های عسلویه حاکم است.

وی افزود: فلسفه شکل‌گیری شورای راهبردی پتروشیمی‌ها این است که شرکت‌های فعال در منطقه به خصوص در بخش پتروشیمی‌ها به صورت منسجم و منظم منابعی را برای کمک به موضوعات اساسی استان تخصیص دهند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد با تاکید بر رویکرد خدمت به مردم در این شورا تصریح کرد: منابعی که از بنگاه‌های دولتی تامین می‌شود باید با نگاه خدمت در پروژه‌هایی که مورد نیاز مردم است به کار گرفته شود.

مجاور شیخان اظهار کرد: راه درست این است که ضمن نظارت بر منابع شرکت‌های پتروشیمی؛ این منابع به اجرای پروژه‌های مختلف مورد نیاز مردم کمک کند.

مشاور مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس ادامه داد: همچنین مقام عالی استان نیز باید با نگاه راهبردی و کلان منابع شورای راهبردی پتروشیمی‌های عسلویه را در پروژه‌های اساسی و اولویت‌دار استان هزینه کند.

وی تاکید کرد: نباید بسیاری از این هزینه‌ها و منابع تعریف شده صنایع مستقر در استان در قالب مسئولیت‌های اجتماعی به سمت موضوع‌های انحرافی سوق داده و مردم از این مزیت و خدمات محروم شوند.

به گفته مجاور شیخان شورای راهبردی پتروشیمی‌های عسلویه معتقد بر هزینه کرد مثبت کمک‌های این مجموعه در استان است و با انحراف این اعتبارات و بی نصیب ماندن مردم مخالف است.

وی ادامه داد: سیاست شورای راهبردی پتروشیمی‌های عسلویه در فصل جدید فعالیت خود در تلاش است موضوعات و چالش‌های اساسی منطقه را برطرف کند و مردم از مواهبی که صنعت می‌تواند برای آنها داشته باشد بهره ببرد.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد گفت: مردم این استان میزبانان نجیب، وفادار و حامیان خوبی برای صنعت به شمار می‌روند و شایسته نیست که این حامیان از مزایای صنعت بی بهره باشند و خدمتی به آنها ارائه نشود.

وی تاکید کرد: خدمت به میزبانان صنایع بعنوان یک مسئولیت اجتماعی و تکلیف اساسی و از مطالبه‌های دولت و شخص رئیس جمهور است.

به گفته مجاور شیخان تلاش می‌شود شورای راهبردی پتروشیمی‌های عسلویه برای استان بوشهر مواهب خوبی را برای میزبانان خود به ارمغان بیاورد.

خبرنگاران عنصر آگاهی بخش و مطالبه‌گر جامعه هستند

به گفته مشاور مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس عنصر آگاهی بخش و مطالبه‌گر جامعه به شمار می‌روند.

مجاورشیخان افزود: خبرنگار بعنوان عنصر صادق و شجاع جامعه همواره مطالبه مردم را نمایندگی می‌کند و این مطالبه برای خبرنگار یک هدف و آرمان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: پیگیری مطالبه مردم اینقدر برای یک خبرنگار ارزش دارد که برای رسالت خبری خود حتی از خون خود هم می‌گذرد و حماسه خبرنگاران همواره در صحنه عمل نشان داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد یادآور شد: خبرنگار، منادی حقیقت و روشنگری و  مظهر شجاعت، صداقت و دور اندیشی است؛  با  جهاد تبیین،  حماسه های ایران سربلند اسلامی را روایت می کند و به جامعه، امید و انگیزه می بخشد. 

وی ضمن قدردانی از خدمات ارزنده شما فرهیخته ارجمند در پیام رسانی عرصه صنعت و با بزرگداشت یاد همه راویان عظمت اسلام و ایران به ویژه خبرنگاران والا مقامی که در نگارش خبر از خون خود مایه گذاشتند، روز خبرنگار را تبریک  گفت و برای خبرنگاران در ادای رسالت خطیر خبری و تبیینی،  توفیق روز افزون مسئلت داشت.

مجاورشیخان بیان کرد: خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه کشور، رزمندگان جبهه مبارزه با جنگ رسانه ای دشمن هستند؛ به خصوص اینکه امروز کشور با یک جنگ تمام عیار اقتصادی روبرو بوده که همراه با چاشنی غلیظ جنگ روانی است و در چنین فضایی، خبرنگاران به عنوان رزمندگان این جبهه، نقش بسیار حائز اهمیتی داشته و رسانه ها می توانند کشور را در عبور از این شرایط بسیار سخت و پیچیده، یاری نمایند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد و مشاور مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس بیان کرد: امروز تشکیلات نفت در خط مقدم جنگ اقتصادی و در زیر شدیدترین تحریم‌های تاریخی، همچنان مقتدر و خستگی‌ناپذیر ایستادگی می‌کند و همین مقاومت جانانه، خواب را از چشمان دشمنان ربوده و باعث شده تا آنان نیز در بوق‌های تبلیغاتی خود بیش از پیش بدمند تا در صفوف متحد و همدلانه ما رخنه ایجاد کنند.

مجاورشیخان ادامه داد: معتقدم مقوله دفاع، فقط منحصر به سطوح نظامی و امنیتی نیست و چه بسا امروز حفاظت از فضای فکری مردم اهمیتی فراتر از دفاع فیزیکی داشته باشد، بنابراین مهم است که این جریان و پشت پرده فعالیت دشمنان در فضای رسانه‌ای به مردم شناسانده شود که این مسئولیت خطیر آگاهی‌بخشی، وابسته به همت و تلاش مضاعف شما خبرنگاران عزیز است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=16917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.