• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
فرماندار عسلویه از اولین دیدار یک رییس جمهور با مردم عسلویه در تاریخ انقلاب خبر داد:

بسیاری از مردم‌ عسلویه ممکن است برای استقبال رییس جمهور به خیابان بیایند/مردم به شدت در انتظار این رویدادند

  • کد خبر : 17220
  • 04 شهریور 1402 - 20:29
وقتی رئیس جمهور به عسلویه وارد می‌شود، بسیاری از مردم ممکن است به خیابان‌ها بیایند تا از وی استقبال کنند. این استقبال مردم، نشان از توجه و علاقه آنها به مقام ریاست جمهوری است.

فرماندار عسلویه گفته آیت الله رئیسی اولین رئیس جمهوری است که با مردم عسلویه دیدار خواهد کرد و بسیاری از مردم‌ عسلویه ممکن است برای استقبال رییس جمهور به خیابان ها بیایند.

طبق خبر منتشر شده به نقل از سید علی هاشمی فرماندار عسلویه در رسانه محلی عسلویه نیوز، سید علی هاشمی با اشاره به سفر روز دوشنبه ۶ شهریورماه ۱۴۰۲ به شهرستان عسلویه اظهار داشته: دیدار رئیس جمهور ایران با مردم شهر عسلویه بدون شک یک رویداد مهم و تاریخی است. این دیدار به مناسبت اولین ورود رئیس جمهور به این شهر برگزار می‌شود و بسیاری از مردم منطقه به شدت در انتظار این رویداد هستند.

وی این دیدار را فرصتی عالی برای برقراری ارتباط مستقیم با رئیس جمهور و ابراز نیازها و مشکلات دانسته و تصریح کرده: مردم عسلویه می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و مطالبات خود را به رئیس جمهور ارائه کنند.

نماینده عالی دولت در عسلویه از استقبال خیابانی مردم از رئیسی خبر داده و گفته: وقتی رئیس جمهور به عسلویه وارد می‌شود، بسیاری از مردم ممکن است به خیابان‌ها بیایند تا او را استقبال کنند. این استقبال مردم، نشان از توجه و علاقه آنها به مقام ریاست جمهوری و همچنین به مسائل و مشکلات خود دارد. همچنین، این استقبال می‌تواند یک فرصت عالی برای تبادل نظر و درک بهتر نیازها و مسائل مردم باشد.

هاشمی از دیدار رئیس جمهور ایران با مردم شهر عسلویه به عنوان رویدادی مهم یاد و اظهار امیدواری کرده این موقعیت باعث بهبود وضعیت مردم این شهر شود.

دیدار رئیس جمهور رئیسی با مردم عسلویه ساعت ۱۰ روز دوشنبه ۶ شهریورماه ۱۴۰۲ در سالن مجموعه فرهنگی ورزشی خلیج نای بند (ورزشگاه پردیس سابق) انجام می شود. قرار است در این سفر، فاز ۱۱ پارس جنوبی به بهره برداری برسد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=17220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.