• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7

فرماندار جم: بدون برجام و اف ای تی اف و سند ۲۰۳۰، روابط سیاسی اقتصادی کشور بهبود یافت/به زوال اسرائیل نزدیک تر شدیم/به اندازه ۸ سال دولت قبل، در هفته دولت، پروژه عمرانی داریم/ در تولید نان خودکفا شدیم/ افتتاح آب تصفیه کن جم با حضور وزیر نیرو

  • کد خبر : 17237
  • 06 شهریور 1402 - 8:50
سید محمد  احمد پور با اشاره به اینکه امروز دولت نگاهش به کلام مقام معظم رهبری است گفت: اگر دولتی از ولایت فقیه عقبتر یا جلوتر باشد قطعا موفق نخواهد بود.

فرماندار جم گفت: علی رغم اینکه نه برجامی هست، نه اف ای تی اف و نه سند۲۰۳۰، روزانه روابط سیاسی اقتصادی کشور بیشتر می شود و دیروز نیز با آغاز هفته دولت کشورمان به گروه بریکس پیوست.

به گزارش آوای بوشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری جم؛ سید محمد احمد پور در حاشیه مراسم دعای ندبه در امام زاده بی بی بانوی جم با بیان اینکه ۲۵۰ هزار شهید ندادیم که امروز آمریکا کدخدای ما باشد افزود: روز به روز به تحقق وعده صادق رهبر انقلاب و زوال اسرائیل نزدیک تر می شویم.

احمد پور با اشاره به اینکه امید آفرینی سر لوحه کار دولت است گفت: در همین راستا در روز نخست هفته دولت مدیران دستگاه های اجرایی در روستاها حضور پیدا کردند و ضمن شنیدن دغدغه های مردم و انتقال آنها به شورای اداری شهرستان به بیان خدمات دولت و موفقیت های نظام جمهوری اسلامی ایران پرداختند. در دولت آیت اله رئیسی خود برتر بینی جایگاهی ندارد تنها دیدگاه مورد تایید در این دولت یکسان بودن مدیر و ضعیف ترین مردم است.

وی افزود: امروز برخود می بالیم که آیت اله رئیسی در حالی دولت را تحویل گرفته بود که بالغ بر ۵ هزار کارخانه تعطیل داشتیم و امروز به مدار تولید برگشتند در حالی که خزانه منفی را تحویل گرفتیم. در سال ۱۴۰۲ بعد از ۱۰ سال در تولید نان خودکفا شدیم و این حاصل عملکرد جهادی و شبانه روزی دولت انقلاب آیت اله رئیسی است.

رئیس شورای اداری شهرستان جم در جمع مردم و مدیران شهرستان گفت: دشمنان این نظام همیشه تلاش کردند تا به نحوی جلوی رشد این شجره طیبه را بگیرند، در شروع انقلاب که ایران کمترین تسلیحات نظامی را در اختیار داشت به خیال خام خودشان خواستند نظام را برچینند اما موفق نشدند و امروز که این شجره به یک درخت تنومند و یک قدر نظامی در جهان تبدیل شده است این آرزو برای دشمنان این نظام در حد همان آرزو خواهد ماند.

احمد پور تصریح کرد: تحریم هایی که علیه ایران در ۴۴ سال اعمال شد هر کشور ابر قدرتی را در کمتر از یک سال از پای در می آورد اما نظام جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر ایمان، اراده و اتحاد مردم روز به روز قوی تر شد.

فرماندار جم عنوان کرد: آنهایی که مدعی آزادی و دمکراسی هستند اقتصاد و دارو را تحریم می کنند اگر مدعی آزادی بیان هستید چرا با قرآن مبارزه می کنید؟ از چه چیز قرآن بیم دارید؟ با تحریم های همان کسانی که مدعی بشر دوستی هستند در کشور یمن کودکان در اثر نبود دارو جان خود را از دست می دهند و بعد به بهانه حقوق بشر به ایران تهمت میزنند و با بازی های رسانه ای سعی در خدشه وارد کردن به اعتبار ایران هستند. برازنده ترین نام برای این دولت ها همان دیکتاتوری است.

نماینده عالی دولت در جم خاطرنشان کرد: در دولت قبل گفتند اگر برجام نباشد واکسن کرونا هم نخواهد بود اگر اف ای تی اف نباشد در مهار کرونا موفق نمی شویم امروز وضعیت کشور را ببینیم که به چه شکل در مهار کرونا موفق عمل کرد.
وی تصریح کرد: در هشت سال دولت گذشته یک کیلووات افزایش تولید برق نداشتیم در حالی که روزانه افزایش مشترک و مصرف برق کشور را دچار چالش کرده بود اما امروز دولت به خوبی از عهده مدیریت برق برآمد و با توسعه زیر ساخت خاموشی ها را به حداقل رساند. مشکل آب خوزستان را این دولت پس از سالها بر زمین ماندن در شش ماه حل کرد.

احمدپور در ادامه گفت: دولت آیت اله رئیسی توانست بر خلاف دولت قبل که به نساختن یک متر مسکن افتخار می کرد در مسکن سازی تحویلی عظیم ایجاد کند. در سدد آن هستیم که با وارد طرح کردن اراضی ملی برای افزایش ساخت مسکن استفاده کنیم.

سیدمحمد احمدپور در خصوص طرح های تشویقی دولت برای جوانی جمعیت گفت: در حالی با هجمه های فرهنگی جلوی رشد جمعیت را گرفتند که موازی با آن پا را فراتر نهادند و  فرهنگ مغایر با تمدن ایران به جای فرزند آوری، حیوانی را به فرزندی گرفتن در بین بعضی از اقشار ترویج کردند و دولت های گذشته برای مقابله با این تهاجم فرهنگی هیچگونه راهکاری نداشتند.

فرماندار شهرستان جم با تشریح  پروژه های عمرانی هفته دولت ۱۴۰۲ شهرستان جم گفت: امروز با افتخار در یک هفته دولت به اندازه ۸ سال دولت قبل پروژه عمرانی داریم. ۱۴۰۴ میلیارد تومان اعتبار پروژه های عمرانی جم قابل مقایسه با دوره های گذشته نیست.
وی اضافه مرد: در حوزه آموزش در شهرستان از سال ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰ ده مدرسه افتتاح شد و امروز از شروع به کار دولت تا شروع سال تحصیلی ۱۰ مدرسه افتتاح خواهد شد.


وی از سفر وزیر نیرو به استان خبر داد و گفت:با حضور استاندار محترم و وزیر محترم نیرو، آب تصفیه کن با حجم ۱۰ هزار مترمکعب به بهره برداری خواهد رسید. با برنامه ریزی های که انجام شده است در سال ۱۴۰۳ مشکل آب روستا ها نیز حل خواهد شد.

سید محمد  احمد پور با تاکید بر اینکه امروز دولت نگاهش به کلام مقام معظم رهبری است گفت: اگر دولتی از ولایت فقیه عقبتر یا جلو تر باشد قطعا موفق نخواهد بود. دولتی موفق است که گوشش به دهان ولی فقیه باشد اگر از ولایت عقب ماندیم به سرنوشت توابین بعد از واقعه عاشورا دچار می شویم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=17237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.