• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
7

دست نوازش شرکت پلیمرآریاساسول روی سر ۲۰۰ معلول مجتمع کلید بهشت کنگان+ تصاویر

  • کد خبر : 17312
  • 08 شهریور 1402 - 2:22
آواي بوشهر؛ امروز سه شنبه با حضور سرپرست بهزیستی استان و مدیرعامل شرکت آریاساسول در محل آمفی تئاتر شرکت، نمایشگاه آثار نقاشی معلولان گشایش یافت و در افتتاحیه نمایشگاه ۶ نفر از معلولان نيز حضور داشتند.

ابراهیم قیصری؛ یکی از مجتمع های بزرگ نگهداری معلولان جسمی و ذهنی در جنوب‌ کشور، مجتمع کلید بهشت کنگان است، در این مجتمع ۲۰۰ معلول نگهداری می شود. 

در سال‌های گذشته این مجتمع مورد بی مهری صنایع قرار گرفته است تا اینکه اوایل سال‌ جاری مدیر عامل شرکت پتروشیمی آریاساسول از این مجتمع دیدن می‌کند و با شرایط آنجا آشنا می شود. 

این بازدید آقای مدیرعامل،  فتح بابی می شود تا یکی از مهم ترین شرکت‌های منطقه عسلویه یاریگر ناتوانان جسمی و ذهنی شود.

با دستور مدیرعامل، ماهانه مبلغی قابل توجه برای مجتمع واریز می شود ماه گذشته نیز شرکت‌ آریاساسول ۱۵ کولر برای تجهیز مجتمع‌ معلولان و سالمندان کلید بهشت کنگان خریداری و در اختیار مجموعه‌ قرار داد. 

و جدیدین اقدام آریاساسول ؛ برپایی نمایشگاه آثار نقاشی معلولان مجتمع کلید بهشت کنگان در این شرکت‌ بود. 

۲۰۰ معلولی که دور از خانواده زندگی می کنند قطعا نیازمند فضایی امیدبخش و مفرح هستند. 

در ماه‌ها و سال‌های گذشته با زحمات مربیان مجتمع‌ ، تعدادی از معلولان ، نقاشی و صنایع دستی را فراگرفته اند .

شرکت‌ آریاساسول بدون‌ استفاده ابزاری از کودکان و معلولان این مجتمع در توانمند سازی و امیدبخشی آنان گام برداشت ، عملی تحسین برانگیز که می تواند الگویی برای دیگر شرکت‌ها باشد. 

امروز سه شنبه با حضور سرپرست بهزیستی استان و مدیرعامل شرکت آریاساسول در محل آمفی تئاتر شرکت،  نمایشگاه آثار نقاشی معلولان گشایش یافت و در افتتاحیه نمایشگاه ۶ نفر از معلولان نیز حضور داشتند. 

برای این معلولان یکی از آشناترین افراد دکتر محمدرضا حیدرزاده مدیر عامل آریاساسول بود طوری که معلولان و مدیر عامل همدیگر را در آغوش گرفتند. 

طبق گفته‌ مدیر عامل شرکت آریاساسول بعد از خریداری آثار نقاشی معلولان توسط کارکنان شرکت؛ هر تعدادی که‌ باقی ماند توسط شرکت پلیمرآریاساسول خریداری می شود و تأکید کرد این شرکت‌ در ماه‌ های آینده از آثار نقاشی و صنایع دستی معلولان مجتمع کلید بهشت کنگان حمایت خواهد کرد. 

بدون شک‌ اقدامات آریاساسول در حمایت از مجتمع کلید بهشت کنگان،  برای ساکنانش پیام آور امید و نشاط است‌ و چه خوب است در وجود ده ها معلول جسمی و ذهنی رویش امید رخ دهد معلولانی که‌ از خیلی امکانات‌ و فرصت‌های مردم‌ عادی؛ محروم اند.

مدیر مجتمع کلید بهشت کنگان در این افتتاحیه گفت ۲۲ سال است مجتمع دایر می باشد برای اولین بار است که یکی از شرکت‌های منطقه یاریگر شرکت می شوند 

احمدی با تقدیر از مدیران آریاساسول تاکید کرد همه‌ شرکت‌های منطقه در راستای مسئولیت های اجتماعی این مجتمع مهم را فراموش نکنند.

حمایت شرکت‌ آریاساسول از معلولان کلید بهشت کنگان با استقبال خوب افکار عمومی مواجه شده است و قطعا این حمایت ها می تواند صدقه و گشایش امورات شرکت پلیمر آریاساسول باشد.

IMG-20230829-WA0047.jpg
IMG-20230829-WA0048.jpg
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=17312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.