• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

هم آوایی، ارمغان شوک و بهت/ از سهیل ها، خورشید بسازیم

  • کد خبر : 19862
  • 01 اسفند 1402 - 21:03
رقابت انتخابات جنوب استان بوشهر، به راند آخر نزدیک می شود و شوک و بهت هواداران از حذف کاندیداهای سرشناس، چندان دوام نخواهد آورد.

رقابت انتخابات جنوب استان بوشهر، به راند آخر نزدیک می شود و شوک و بهت هواداران از حذف کاندیداهای سرشناس، چندان دوام نخواهد آورد.

رد و‌ عدم احراز صلاحیت چند کاندیدای مطرح حوزه جنوب استان و تایید موسی احمدی نماینده کنونی به مذاق بسیاری از فعالان سیاسی اجتماعی که دوران چهارساله ی شیخ را برای توسعه جنوب، «تیره» توصیف می کنند خوش نیامده و حالا مصمم تر از گذشته، برای تغییر تلاش می کنند.

فعالان عرصه اقتصاد و اجتماع در جنوب استان بوشهر، خواهان تغییری اساسی در وضعیت توسعه و‌ عبور از بحران های کوچک و بزرگی چون اشتغال و عدم تخصیص اعتبارات عوارض آلایندگی و ارزش افزوده و مسئولیت های اجتماعی و مظلومیت کشاورزان در تولید و صادرات محصولات شان هستند و حل چنین گره هایی که در نارسایی صدای نماینده جنوب استان، کور شده است را در تغییر نام نماینده شان در مانیتورهای مجلس تعریف می کنند.

۴ سال هم آوایی مجلس و دولت و هم سفره ای نماینده، نه در سطح کلان برای قطب انرژی ایران، رهاوردی در خور داشت و نه در سطح منطقه، آورده ای به سزا…

شوک و بهت های حذف برخی کاندیداها برای هواداران و خودشان، دیری نمی پاید و فصلی تازه از همگرایی خواهد ساخت؛ فصلی برای عبور از نگاهی که ۴ سالِ سخت را به بار آورد.

دیر و کنگان و جم‌ و عسلویه، قاچ کوچکی از جغرافیا و جمعیت و قاچ بزرگی از اقتصاد و انرژی کشور است؛ بخواهیم یا نخواهیم حلال معادلات پیچیده و گره گشای روزهای سخت ایرانیم و برای همین قرار نیست پا پس بکشیم و تاراج ارج و‌اعتبار سالیان مان را به نظاره بنشینیم!

بی تفاوتی مان به انتخابات، سوای هر باور و نگاه و دلخوری، تکرار و تشدید عقبگردها خواهد بود. حالا وقت تبدیل ستاره ها به خورشید است؛ باید نور بر این دیار بتابانیم و باور کنیم با نشستن و آه کشیدن، روزهایمان روشن تر نمی شود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.