• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
6

معاون سیاسی استاندار: ستاد انتخابات بوشهر سوگیری سیاسی ندارد

  • کد خبر : 17733
  • 31 شهریور 1402 - 18:47
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهرگفت: با تاکید اعلام می‌کنم که ستاد انتخابات این استان در روند و اجرای انتخابات هیچ سوگیری سیاسی ندارد و از رای مردم به عنوان امانت و حق الناس صیانت می‌کند.

به گزارش آوای بوشهر به نقل از ایرنا، اکبر پورات در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر با حضور فرمانداران و مسئول دفتر شورای نگهبان استان اظهار کرد: ستاد انتخابات در روند و اجرای انتخابات هیچ سوگیری سیاسی نخواهد داشت و قطعا از رای مردم به عنوان امانت و حق الناس صیانت خواهد کرد.

وی افزود: این ستاد هدف و اولویت خود را اجرای چهار مولفه تعیین شده رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت، انتخابات می‌داند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون نقاط ضعف و قوت انتخابات‌ها در سطح استان به طور مجزا بررسی و متناسب با آسیب شناسی انجام گرفته، آئین نامه‌ها، شیوه نامه‌ها، دستورالعمل‌ و امکانات لازم برای شهرستان‌ها و بخش‌های استان تهیه شده است.

پورات گفت: کمیته‌های فنی و پشتیبانی ستاد انتخابات در استان و شهرستان‌ها برای فراهم ساختن زیرساخت‌های فنی و تامین منابع برای برگزاری انتخابات و بسترهای لازم اهتمام ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: در ستاد انتخابات استان بوشهر وظیفه داریم برای اجرای انتخابات برنامه‌ هدفمند و منسجم داشته باشیم تا زمینه برگزاری یک انتخابات سالم و در چارچوب قانون فراهم شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر عنوان کرد: از جمله برنامه‌های اجرایی در استان بوشهر شناسایی قشر و گروه‌هایی است که قادرند با فعالیت‌های خود تنور انتخابات را داغ نگه دارند.

پورات یادآور شد: یکی از این اقشار مهم رأی اولی‌ها هستند که می‌توانند شور انتخابات را افزایش دهند و با در نظر گرفتن برنامه‌های مشخص برای همه اقشار جامعه امیدواریم شاهد حضور پرشور مردم استان در انتخابات آتی باشیم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=17733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.