• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
3
جوابیه آموزش و پرورش جم به خبر آوای بوشهر

نیروی آموزشی نداشتیم، مدیر و معاون آموزش و پرورش، در کلاس تدریس کردند!

  • کد خبر : 17849
  • 04 مهر 1402 - 21:09
دبیرستان متوسطه اول "نظامی قائدی" نیز در برخی از دروس با کمبود نیروی انسانی مواجه بوده و تا تأمین نیروی انسانی و تخصیص معلم می‌بایست ساعت های آن حتی با حضور نیروی‌های ستادی درکلاس مدیریت شود؛ بر این اساس امروز سه شنبه چهارم مهر ماه ۱۴۰۲، شخص "مدیر آموزش و پرورش جم، معاون پشتیبانی و کارشناس حراست" این مدیریت با توجه به مدرک تحصیلی در کلاس‌های درس این آموزشگاه حاضر شدند

روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان جم با ارسال جوابیه ای به خبر منتشر شده با عنوان مدرسه “نظامی” قائدی جم هم تعطیل شد/گفتند کسی نیست بروید خانه!” واکنش نشان داد.

به گزارش آوای بوشهر؛ متن جوابیه آموزش و پرورش در زیر عینا منتشر می شود:

“در پی درج مطلبی با عنوان تبعات کمبود نیرو در آموزش و پرورش جم؛ مدرسه “نظامی” قائدی جم هم تعطیل شد
با کد ۱۷۸۴۳ در روز دوشنبه مورخ چهارم مهر ماه ۱۴۰۲ توسط سایت آوای بوشهر ، مطالب ذیل جهت درج و تنویر افکار عمومی ارسال می‌گردد:

اولین ملاک برای حل مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش و تحقق امر بهبود کیفیت آموزش مدارس، حفظ آرامش در سایه تعامل و همکاری همه نهادها با آموزش و پرورش است.

متأسفانه رشد نامتقارن جمعیت شهرستان بدون داشتن زیرساخت های مناسب و به دنبال آن افزایش جمعیت دانش آموزی شهرستان باعث بروز کمبود نیروی انسانی لازم در مدارس شده است.

آموزش و پرورش شهرستان جم نیز به ناچار تصمیم به افزایش تعداد کلاس‌های درس براساس میزان تقاضا برای ثبت نام در میان پایه شده است؛ در واقع افزایش جمعیت فعلی با میزان دانش آموزان فارغ التحصیل شده در پایه دوازدهم سنخیت ندارد و رشد فوق العاده زیادی نشان می‌دهد!

همچنین‌ پراکندگی جمعیت دانش آموزی روستاهای شهرستان در مقاطع مختلف نسبت به مرکز شهر جم باعث عدم تعادل در به حدنصاب رسیدن تعداد دانش آموزان در کلاس‌های درس برای تخصیص معلم شده است؛ لذا می‌طلبد با برنامه ریزی و پیگیری مکرر در سطح استان مشکل تأمین نیروی انسانی مرتفع گردد.

دبیرستان متوسطه اول “نظامی قائدی” نیز در برخی از دروس با کمبود نیروی انسانی مواجه بوده و تا تأمین نیروی انسانی و تخصیص معلم می‌بایست ساعت های آن حتی با حضور نیروی‌های ستادی درکلاس مدیریت شود؛ بر این اساس امروز سه شنبه چهارم مهر ماه ۱۴۰۲، شخص “مدیر آموزش و پرورش جم، معاون پشتیبانی و کارشناس حراست” این مدیریت با توجه به مدرک تحصیلی در کلاس‌های درس این آموزشگاه حاضر شدند تا آسیبی به امر آموزش دانش آموزان این دبیرستان وارد نشود.

تصاویر منتشر شده از وضعیت دانش آموزان مدرسه نظامی قائدی/ صبح امروز

قطعا کلاس‌های درس و حضور معلم در کلاس اولویت داشته و تا زمانی که تخصیص نیروی انسانی انجام شود با حضور نیروی‌ های ستادی آموزش و پرورش در کلاس‌، هیچ مدرسه ای بدون معلم باقی نخواهد ماند.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم به صورت جد پیگیر حل مسائل و مشکلات حوزه کمبود نیروی انسانی در مدارس است و یقین به زودی این امر محقق می‌گردد لذا نیاز است با حفظ آرامش و جوی سالم در مدارس به آموزش و پرورش شهرستان کمک گردد تا مسائل را با برنامه ریزی صحیح حل نمایند.

همچنین به اطلاع اولیای گرامی دانش آموزان رسانده می‌شود تمام تلاش مجموعه آموزش آموزش و پرورش شهرستان جلب رضایت اولیای محترم است تا ضمن بهبود کیفیت آموزش، هیچ کلاس درسی بدون معلم باقی نماند.

لازم به ذکر است دبستان شاهد شهید علمداری بدور از حواشی ایجاد شده با قبول مسؤلیت مدیر توانمند و پرتلاش فعلی به فعالیت آموزشی خود ادامه می‌دهد تا همچنان به عنوان دبستان برند شهرستان شناخته شود.

اخبار مرتبط:

مدرسه “نظامی” قائدی جم هم تعطیل شد/ گفتند کسی نیست بروید خانه!

تغییر معلم و معاون مدرسه ای در جم توسط آموزش و پرورش/ کادر آموزشی اعتصاب کرد، مدرسه تعطیل شد

جوابیه آموزش و پرورش به خبر «تغییر معلم و معاون مدرسه ای در جم توسط آموزش و پرورش/ کادر آموزشی اعتصاب کرد، مدرسه تعطیل شد»

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=17849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.