• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
5

افتخارآفرینی فرزندان کارکنان آریاساسول در المپیاد ورزشی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس

  • کد خبر : 17861
  • 05 مهر 1402 - 8:37
فرزندان کارکنان آریاساسول با کسب 37 مقام برتر، در نخستین دوره حضور خود در مسابقات المپیاد ورزشی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس برای شرکت افتخار آفرینی کردند.

به گزارش آوای بوشهر وبه نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، مسابقات المپیاد ورزشی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با حضور نمایندگان شرکت‌های پتروشیمی آریاساسول، نوری، اروند، تندگویان، کارون، پارس و فجر انرژی خلیج‌فارس در رده سنی فرزندان پسر زیر ۲۵ سال در شهر اصفهان برگزار شد.

فرزندان کارکنان آریاساسول در نخستین حضور خود در این مسابقات ۳۷ مدال شامل ۱۶ مدال طلا، ۱۷ مدال نقره و ۴ مدال برنز کسب کردند.

فرزندان پسر زیر ۲۵ سال شرکت آریاساسول در قالب سه تیم شنا، شطرنج و دو‌میدانی به این مسابقات اعزام شده بودند.

این نخستین حضور تیم فرزندان آریاساسول در این مسابقات بود که حاصل آن قهرمانی تیم دومیدانی و نایب قهرمانی تیم شطرنج شرکت در این مسابقات بود.

در این دور از مسابقات در رشته دو و میدانی ۱۰۰ متر در رده‌های سنی مختلف آقایان سپهر رضاییان، محمدحسین سیاحی و فرید رفیعی و در ۲۰۰ متر آقایان سعید حسام‌الدینی و محمدحسین سیاحی، در ماده ورزشی پرش طول در رده‌های سنی مختلف آقایان محمد طاها برزه‌کار، نیما صالحی و فرید رفیعی در ماده ورزشی ۸۰۰ متر آقایان سعید حسام‌الدینی، مانی رحیمی و نیما صالحی، در ماده ۴ در ۱۰۰ متر، سپهر رضاییان، سید دانیال حسینی، محمدحسین سیاحی و فرید رفیعی، همچنین در رشته شنای پروانه آقای سپهر صیفی همگی موفق به کسب مدال طلا در بخش انفرادی شدند.

همچنین در رشته شنای امدادی آقایان سورنا رضاییان، سپهر صیفی، متین رجبی و محمد شعبانی، در رشته شطرنج آقایان سروش فرزام، پرهام فدوی‌حسنی، امین رنجبر، سپنتا طیبی و امیررضا قادری و در رشته دو و میدانی ۲۰۰ متر آقایان مانی رحیمی و میثاق خواجه و در ماده ورزشی پرتاب وزنه آقایان محمدطاها برزه‌کار سید دانیال حسینی و میثاق خواجه، در ماده ورزشی ۱۰۰ متر آقای سید دانیال حسینی، ماده ورزشی پرش طول آقای ایلیا تیموری و رشته ورزشی شنا ماده کرال سینه آقای سپهر صیفی موفق به کسب مدال نقره در بخش انفرادی شدند.

آقایان سورنا رضاییان و ایلیا علیپور در رشته ورزشی شنا ماده کرال پشت، آقای محمد شعبانی در ماده کرال سینه و سورنا رضاییان در ماده شنای قورباغه موفق به کسب مدال برنز انفرادی شدند.

حضور تیم آریاساسول در مسابقات المپیاد ورزشی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با حمایت‌های ویژه محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل، و رایزنی و پیگیری‌های مدیریت امور اداری، خدمات اجتماعی و رفاهی بود.

کارکنان امور ورزش و واحدهای پارت کاتالوگ، خرید، آتش‌نشانی، نقلیه، مالی، حراست، انبار، رستوران و مربیان و سرپرستان تیم برای این موفقیت تلاش کردند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=17861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.