• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4
واکنش رئیس شورای شهر جم به برکناری نامحترمانه ی رئیس روابط عمومی پارس جنوبی:

انتظار ارتقای نیروهای بومی داشتیم نه عزل شان!/معاون وزیر تجدید نظر کند

  • کد خبر : 18319
  • 30 مهر 1402 - 10:25
بركناری و حذف یكی از نیروهای جوان و كاربلد مجتمع گاز پارس جنوبی كه مورد وثوق مردم و شركت ملی گاز نیز بود موجب نگرانی و گلایه مردم شده است

رئیس شورای اسلامی شهر جم در گفتگو با آوای بوشهر، نسبت به برکناری شتابزاده و نامحترمانه ی رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی (اینجا بخوانید) واکنش نشان داد.

به گزارش آوای بوشهر؛ سید علیرضا سجادی با انتقاد از مجید چگنی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران گفت: ما در انتظار ارتقاء نیروهای بومی متخصص و کاربلد استان بوشهر در بدنه شرکت ملی گاز بودیم ، نه عزل شبانه!

وی اضافه کرد: برکناری و حذف یکی از نیروهای جوان و کاربلد مجتمع گاز پارس جنوبی که مورد وثوق مردم و شرکت ملی گاز نیز بود موجب نگرانی و گلایه مردم شده است که انتظار داریم معاون وزیر در این تصمیم عجولانه و غیر کارشناسی که با اعمال نفود برخی از دستگاهای غیر ذیربط صورت گرفته، ورود و تجدید نظر کند.

سجادی تصریح کرد: ما از مدیر عامل شرکت ملی گاز و مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی انتظار داشتیم که زمینه ارتقای این نیروی متخصص، پاکدست و کاربلد شهرستان های جنوبی و استان بوشهر را فراهم کنند نه اینکه به خاطر موضوعی که بسیار جزئی هست و ارتباطی هم با حوزه کاری روابط عمومی ندارد موجب برکناری این جوان شایسته شوند.

رئیس شورای شهر جم تصریح کرد: آحاد مردم جم از این تصمیم عجولانه شرکت ملی گاز ناراضی هستند و توقع دارند در این تصمیم بسیار عجولانه و غیر کارشناسی تجدید نظر شود.

گفتنی است در پی برکناری ناگهانی ابوالحسن بی باک رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی، خبرهایی مبنی بر دخالت مستقیم مجید چگنی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در این برکناری به بهانه ی اعتراض خبرنگار صدا و سیما به تشریفات استقبال از وی در پارس جنوبی، منتشر شده است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=18319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.