• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
10

امام جمعه: فرودگاه جم هیچ مشکل فنی ندارد/ مدیر عامل فجر وقت تلف نکند/ پالایشگاه عامل تعطیلی بود الان هم باید بیش از همه پای کار باشد/ پازارگاد فرودگاه لامرد را فعال کرد الان هم عزم جدی دارد

  • کد خبر : 18908
  • 04 آذر 1402 - 9:26
امام جمعه جم گفت: فرودگاه توحید جم هیچ مشکل فنی برای راه اندازی مجدد پروازها ندارد و مدیر عامل فجر جم باید برای اخذ مجوزهای لازم و مشارکت در راه اندازی پروازها بدون اتلاف وقت اقدام کند.

امام جمعه جم گفت: فرودگاه توحید جم هیچ مشکل فنی برای راه اندازی مجدد پروازها ندارد و مدیر عامل فجر جم باید برای اخذ مجوزهای لازم و مشارکت در راه اندازی پروازها بدون اتلاف وقت اقدام کند.

به گزارش آوای بوشهر؛ حجت الاسلام محمد در خطبه های نماز جمعه شهر جم با اشاره به نقش و جایگاه فرودگاه در توسعه جامعه تصریح کرد: از بدو ورودم به شهرستان، راه اندازی مجدد فرودگاه توحید جم را به عنوان یک مطالبه جدی در خطبه ها و جلسات پیگیری کردم و معتقدم با توجه به موقعیت اکوتوریستی و حضور کارکنان و خانواده های صنعت، فرودگاه توحید جم نقشی مهم در توسعه شهرستان دارد.

وی با تاکید بر اینکه فرودگاه توحید جم نقص فنی ندارد اظهار داشت: با قاطعیت و اطلاعات دقیقی که دارم اعلام می کنم این فرودگاه هیچ مشکل فنی برای راه اندازی مجدد ندارد و چندین سال است از کیسه بیت المال برای نگهداری تاسیسات و فضای سبز این مکان هزینه می شود.

محمدی با اشاره به آمادگی مدیر عامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد برای راه اندازی مجدد پروازهای فرودگاه جم خاطر نشان کرد: راه اندازی خط پروازی در شهر لامرد نیز توسط پازارگاد اتفاق افتاده که  نشان دهنده عزم جدی و پای کار بودن مسئولان این شهر است و خوشبختانه در شهرستان جم نیز  فرماندار و اعضای شورای اسلامی جم به جد دنبال تحقق این مطالبه جدی مردم هستند.

خطیب جمعه جم پالایشگاه گاز فجر جم را عامل تعطیلی فرودگاه جم در سال های گذشته دانست و یادآور شد: اکنون نیز این شرکت باید بیش از سایر ارگان ها به دنبال راه اندازی مجدد پروازهای فرودگاه توحید جم باشد و با توجه به حضور سرمایه گذار، مدیرعامل فجر جم باید به عنوان متولی پای کار باشد و اگر برای شرکت ملی گاز این فرودگاه صرفه اقتصای ندارد، آن را واگذار کند.

وی تاکید کرد: مشارکت کامل و اخذ مجوزهای لازم در سطح وزارت نفت، بدون اتلاف وقت، مطالبه جدی بنده از شخص مدیرعامل شرکت پالایشگاه فجر جم است. حجت الاسلام محمدی با انتقاد از اخذ اراضی شهری برای فرودگاه و پرداخت هزینه های نگهداری از کیسه بیت المال گفت: با چه معیاری شرکت پالایش فجر جم بخش عمده ای از زمین های شهر را گرفته و از کیسه دولت برای فرودگاه تعطیل، هزینه می کند؟!

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=18908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.