• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6

مُرد تا بُرد / فرار سرمربی پارس جنوبی از خبرنگاران/ هواردارن جمی در خوشحالی بازیکنان پارس سهیم نشدند

  • کد خبر : 18913
  • 07 آذر 1402 - 18:13
آوای بوشهر؛ تیم فوتبال پارس جنوبی جم در هفته چهاردم لیگ دسته اول فوتبال کشور موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم خوشه طلایی ساوه را شکست دهد.

در پی شکست سنگین هفته گذشته پارس جنوبی جم مقابل نفت و گاز گچساران، امید روانخواه سرمربی این تیم با خداحافظی در رختکن و در جمع بازیکنان استعفای خود را از سمتش اعلام کرده بود، اما گویا استعفای روان خواه مورد قبول مدیران باشگاه پارس جنوبی قرار نگرفته و وی به عنوان سرمربی جمی ها، در بازی امروز مقابل خوشه طلایی ساوه بود.

طبق شنیده های آوای بوشهر، هیات مدیره پارس جنوبی تا پایان نیم فصل به روان خواه فرصت داده اند تا پس از آن کارنامه وی را بررسی کنند و نسبت به ادامه همکاری یا قطع آن تصمیم گیری شود.

علی رغم بازی ضعیف تیم خوشه طلایی، تیم پارس جنوبی نتوانست از موقعیت های فراوانی که نسیبش شد، بهره برده و تفاضل گل را در جدول لیگ بالا ببرد و هوادران این تیم نیز تا دقیقه ۹۰، بازی را با دلهره دنبال کردند.

تک روی بازیکنان پارس جم و عدم ارائه تاکتیک و برنامه تیمی، از نکات ضعف تیم روان خواه در این دیدار و بازی های گذشته بود که داد مدیران و هوادارن تیم را از روی سکوها درآورده بود.

تیم خوشه طلایی که به دلیل مشکلات مالی نتواسته بود پرواز مستقیم به عسلویه را رزرو کند، با تعدادی از کادر فنی و بازیکنان خود به شهر شیراز پرواز و سپس به جم سفر کردند و تنها ۴ بازیکن روی نیمکت تیم خوشه طلایی حضور داشت که یک نفر از آنان دروازه بان بود.

پس از برد نه چندان دلچسپ پارسی ها، جمعی از بازیکنان به سمت هواداران این تیم رفتند تا آن ها را در شادی خود سهیم کنند که هواداران سکوی های ورزشگاه را ترک کردند تا به نوعی نارضایتی خود را از عملکرد تیم نشان دهند.

امیدرضا روان خواه سرمربی پارسی ها نیز به مانند چند بازی گذشته، پس از پایان بازی در نشست خبری حضور نیافت و از پاسخگویی به رسانه ها فرار کرد.

حال باید دید تیمی که تاکنون بالغ بر ۴۰ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده و مشکلی در خصوص امکانات رفاهی و تمرینی ندارد، در ادامه رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور چه نتایجی کسب خواهد کرد.

پارس جنوبی جم هم اکنون با یک بازی بیشتر و ۲۰ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ آزادگان قرار دارد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=18913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.