• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
6

پتروشیمی بوشهردر بزرگراه پیشرفت/حاتمی ناجی بوشهر شد

  • کد خبر : 18978
  • 11 آذر 1402 - 22:01
پتروشیمی بوشهر بعنوان ابرپروژه شستان همواره عملکرد آن مورد توجه بوده است.

پتروشیمی بوشهر بعنوان ابرپروژه شستان همواره عملکرد آن مورد توجه بوده است. بطوریکه در مسیر تولید و اجرای پروژه های در دست اجرای خود با چالش ها و موانع بسیاری روبرو و نیز مشکلات انباشت شده فراوانی را با خود همراه داشته است.

خوشبختانه با تغییر در مدیریت و ترکیب هیات مدیره پتروشیمی بوشهر از تیر ماه سال جاری، علیرغم گرمای طاقت فرسای تابستان و به تبع آن راندمان پایین تر به نسبت ماههای دیگر سال، روند پیشرفت پروژه رو به بهبود و رشد قرار گرفت. پیش بینی می گردد درصورت تامین منابع مالی و پیش رو بودن فصول خوش آب و هوای منطقه و تصمیمات و تدابیر هیات مدیره و مدیرعامل روند اجرای پروژه سرعت قابل محسوسی خواهد گرفت.

     موید این ادعا پیشرفت فیزیکی اجراء فاز ۲ در دوره ۵ ماهه اخیر (از ابتدای تیر ماه تا انتهای آبان ماه) می باشد که برابر ۴٫۰۳% و بطور میانگین ماهیانه ۰٫۸۱% بوده است.

     بطوریکه در طرح الفین در طی این مدت پیشرفت فیزیکی بخش اجراء ۲٫۷۹% و از ۸۷٫۲۰% به ۸۹٫۹۹% رسیده است. در طرح اتیلن گلایکول در طی این مدت پیشرفت فیزیکی بخش اجراء ۴٫۰% و از ۷۶٫۴۷% به ۸۰٫۴۷% رسیده است. در بخش یوتیلیتی و آفسایت نیز در طی این مدت پیشرفت فیزیکی بخش اجراء ۶٫۴۸% و از ۷۵٫۰۱% به ۸۱٫۴۹% رسیده است.

     در حالیکه در مدت زمان مشابه ۵ ماهه (از ابتدای بهمن ماه سال گذشته تا انتهای خرداد ماه سال جاری)، تنها ۱٫۳۰% در بخش اجرای طرح الفین، ۰٫۱۶% در بخش اجرای طرح اتیلن گلایکول و ۱٫۳۹% در بخش اجراء یوتیلیتی و آفسایت و در کل بخش اجراء فاز ۲، ۰٫۹۸% و بطور میانگین ۰٫۲% بطور ماهیانه پیشرفت داشته است.

     درصد پیشرفت فیزیکی بخش اجرای طرح فاز ۲ در دو دوره مدیریت بصورت مقایسه ای در نمودار زیر مشخص می باشد:

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=18978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.