• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7

به همت دکتر حاتمی ،مراسم باشکوه تشییع و تجلیل از شهید خوشنام در پتروشیمی بوشهر برگزار شد +تصاویر

  • کد خبر : 19165
  • 22 آذر 1402 - 8:09
صبح سه شنبه در اقدامی قابل تحسین و انقلابی با همت دکتر جواد حاتمی و همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان عسلویه مراسم با شکوه تشییع و تجلیل از شهید خوشنام در شرکت پتروشیمی بوشهر برگزار شد

صبح سه شنبه در اقدامی قابل تحسین و انقلابی با همت دکتر جواد حاتمی و همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان عسلویه مراسم با شکوه تشییع و تجلیل از شهید خوشنام در شرکت پتروشیمی بوشهر  برگزار شد

استقبال از شهید گمنام در پایتخت انرژی اقتصادی کشور/ دکتر حاتمی مدیر عامل شرکت پتروشیمی بوشهر :ایثار و فداکاری شهدا سرلوحه تلاش جوانان کشور در سنگر اقتصادی و تولید است.

آیین روح بخش استقبال از پیکر پاک یک شهید گمنام با حضور پرشور کارکنان در شرکت پتروشیمی بوشهر برگزار شد.

در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا (س) ، مراسم استقبال از پیکر پاک یک شهید گمنام با حضور گسترده کارکنان ولایت مدار و انقلابی در شرکت پتروشیمی بوشهر برگزار شد. 

به همت روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج شرکت در روز سه شنبه ۲۱ آذر ماه سال ۱۴۰۲ مدیران و کارکنان سخت کوش شرکت پتروشیمی بوشهر ، صبح زود در بدو ورود به شرکت ، ضمن استقبال از پیکر پاک یکی از شهدای گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه ، بار دیگر با آرمانهای والای انقلاب اسلامی ایران تجدید بیعت نمودند .

دکتر حاتمی مدیر عامل شرکت پترشیمی بوشهر ضمن گرامی داشت یاد و نام شهدا گفت:ایثار و فداکاری شهدا سرلوحه تلاش جوانان این مرز و بوم در سنگر تولید و اقتصاد قرار گرفته و بر اساس همین روحیه و تلاش به زودی شاهد بهره برداری از فاز دوم پتروشیمی بوشهر خواهیم بود. 

وی ضمن اشاره به ارزش والای خون شهدا افزود : فرهنگ جهاد و شهادت همواره روح افزا و نجات بخش است ، به ویژه در این زمان که دشمنان با تحریم های ظالمانه سفره های مردم را هدف قرار داده اند ، ما با اتکا به ایمان و توسل به شهدا قطعا در این مسیر پیروز خواهیم بود.

روایتگری حاج رضا میرزایی از آزادگان و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس و مداحی کربلایی مسلم رضایی از دیگر بخش این مراسم معنوی بود.

از بدو تصدی دکتر حاتمی ارج گذاری و برگزاری مراسم دینی و فرهنگی مذهبی در پتروشیمی بوشهر جایگاهی والا یافته است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.