• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

انتخابات یا انتصابات؟!/ رقیب «محتشم» فقط خودش بود + تصاویر

  • کد خبر : 19521
  • 26 دی 1402 - 15:41
در اتفاقی بی سابقه در ادوار انتخابات هیات های فوتبال استان بوشهر، رییس این هیات در انتخاباتی تک کاندیدا مجددا در مسئولیت خود باقی ماند.

به گزارش آوای بوشهر و به نقل از خلیج فارس؛ در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال بوشهر که صبح سه شنبه (۲۶ دی) با حضور تاج رییس فدراسیون در سالن اجتماعات ورزشگاه پیر بوشهر برگزار شد، امیرحسین محتشم رییس هیات فوتبال استان با ۲۷ رای از ۲۸ عضو حاضر در جلسه، مجددا در راس هیات فوتبال استان قرار گرفت.

این درحالی است که خداکرم ایزدپناه که عضو هیات رئیسه هیات فوتبال و از دوستان محتشم است، پیش از رای گیری از کاندیداتوری انصراف داد؛ اتفاقی که از زمان ثبت نام ایزدپناه قابل پیش بینی بود که وی در راستای همراهی با رییس هیات وارد رقابت شده است.

پیش از این محمد نجفی رییس اسبق هیات فوتبال استان مشابه انتخابات قبل، با وجود نام نویسی امکان نامزدی نیافت تا در اتفاقی که در ادوار گذشته هیات فوتبال بی سابقه بود، محتشم در رقابت با خودش پیروز این مجمع لقب بگیرد.

به عبارتی؛ وی باید نصف به علاوه یک رای اعضای مجمع را کسب می کرد که با شرایط پیش آمده در خصوص تک کاندیدا بودن مجمع، با فقط یک رای منفی ابقا شد.

اما آنچه در این دورهمی انتصابات بدان توجه نشد، عملکرد رییس هیات فوتبال طی ۴ سال گذشته بود، اینکه محتشم در زمینه استعدادیابی پایه ها؛ زمینه ساز برای توسعه فوتبال، رایزنی برای جذب اسپانسرهای درآمدزا در استان که کم نیستند برای احیای امتیازهای فوتبالی استان در لیگ یک و لیگ برتر و وعده ای که او برای برخورد با فساد در فوتبال بوشهر داده چه کارنامه درخشانی دارد؟

و اینکه آیا ابقای وی در هیات فوتبال به اتفاقات موثری در فوتبال استان منجر خواهد شد یا همچنان این ورزش به عنوان یکی از مهمترین سرگرمی جوانان باید در حد لیگ های استان و دسته سه باقی می ماند؟

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19521

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.