• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
7

مدیر موفق صنعت به جم رفت / عملکردموفق نجفی اردکانی   درجم تکرار می شود

  • کد خبر : 19553
  • 29 دی 1402 - 16:38
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی با هماهنگی صندوق بازنشستگی کشوری، در حکمی دکتر محمدهاشم نجفی اردکانی از مدیران جوان ، متخصص و كاربلد صنعت نفت را به عنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی جم منصوب کرد.

به گزارش آوای بوشهر ؛شرکت پتروشیمی جم که به اختصار JPC نامیده می شود، بعنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولید الفین در جهان، یکی از طرح های توسعه ای شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در سال ۱۳۷۹ در منطقه ویژه پتروشیمی پارس در عسلویه بوده‌است که عمدتا به منظور تولید الفین ها و پلی اتیلن های سبک خطی و سنگین تاسیس گردیده است که امروز مدیریتش به مدیری جوان و کاربلد سپرده شده است تا جم را در مسیر موفقیت قرار دهد.

دکتر هاشم نجفی اردکادنی در شرکت توسعه پلیمرپاد جم توانست عملکرد درخشانی از خود به جای بگزارد تا جایی که از نجفی به عنوان ناجی پاد جم یاد میشد و بعد از سالها رکود پروژه پاد جم با نجفی نفس چاق کرد و علارغم تحریم ها توانست این پروژه مهم را فعال و بیش از ٨۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد.

این مدیر جوان و کاربلد در حوزه صنعت پتروشیمی به واسطه عملکرد خوبش در پاد جم امروز با اعتماد صندوق بازنشستگی کشوری به یکی از بزرگترین پتروشیمی های منطقه پارس منصوب شده تا جم را به روزهای خوبش بازگرداند و مثل پاد جم در مسیر موفقیت قرار گیرد.

هنر مردان بزرگ نه شهرآشوبی که دلبری است؛ نشستن بر مسندی است که برای شان بزرگ نیست، میزشان را عاریت گرفته اند تا امید بیافرینند. حالا جمی ها، می توانند سربلند کنند و رجز بخوانند؛ برای رسیدن به تولیدی بی وقفه و سودآور…

تلاش گران پتروشیمی جم و مدیر عامل کاربلدش، این روزها عزم شان را جزم کرده اند تا در آینده، سهمی درخور از بازار داخل و خارج بگیرند و ناشدنی ها را ممکن کنند. از شرکت پتروشیمی جم و نجفی ها بیشتر خواهیم شنید اگر همچنان، اراده و همت شان به عنقا برسد…

نجفی دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس حقوق و دکترای مدیریت و دارای سوابق متعدد در شرکت‌های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و صنایع پایین دستی از جمله پتروشیمی جم و.. می‌باشد. 

نجفی جزو مدیران و متخصصین توانمند و جوان صنعت نفت و پتروشیمی است که طی یکسال گذشته عملکرد درخشانی از خود در صنعت به جای گذاشته است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.