• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
5

برگزاری جلسه اختتامیه ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی صنعت پتروشیمی در شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

  • کد خبر : 19597
  • 03 بهمن 1402 - 12:22
مدیرعامل شرکت افزود:شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه مجموعه‌ ای هماهنگ، با برنامه، با نشاط و هدفمند است که تلاش‌ میکنیم با حضور در این رویدادها، آنرا به بلوغ سازمانی برسانیم.

به گزارش آوای بوشهر به نقل از روابط‌عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه؛جلسه اختتامیه ارزیابی جایزه ملی تعالی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با حضور ارزیابان ، مدیران و کارشناسان شرکت مخازن سبز روز دوشنبه در سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.

مهندس باتمانی مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در این نشست با تقدیر از حضور ارزیابان در شرکت بیان داشت:همه مدیران شرکت بر اهمیت این ارزیابی آگاه هستند و ارزیابی فرصتی ارزشمند برای بهبود و رشد است. 

مدیرعامل شرکت افزود:شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه مجموعه‌ ای هماهنگ، با برنامه، با نشاط و هدفمند است که تلاش‌ میکنیم با حضور در این رویدادها، آنرا به بلوغ سازمانی برسانیم.

دکتر موسوی مدیر حوزه مدیرعامل شرکت مخازن سبز نیز در این نشست بیان داشت:برای آمادگی بیشتر در این رویداد در ماه‌های قبل‌ دوره‌ ها و جلساتی برگزار شده است. 

وی افزود:دوره‌ تعالی سازمانی رویدادی ارزشمند است و همه مدیران شرکت‌ آن‌را جدی گرفتند و امیدواریم حداقل‌ نسبت به سال قبل‌ روندی رو به رشد داشته باشیم.

دکتر موسوی از تداوم چنین رویدادی در شرکت خبر داد و گفت:همه‌ مدیران شرکت تلاش می‌کنند مخازن سبز را به جایگاه اصلی آن برسانند

دکتر ساعد مدیر حقوقی و امورقراردادها شرکت نیز در این نشست‌ تصریح کرد ارزیابی مجدد براساس مدل‌ تعالی بهتر است در دوره های مختلف در یک‌سال انجام‌ گیرد.

وی از تشکیل کمیته راهبردی در شرکت مخازن سبز خبر داد که تدوین سند چشم انداز ۱۴۰۴  شرکت را در برنامه دارد این سند در راستای سیاست های شرکت شستان و اسناد بالادستی خواهد بود.

دکتر پرهیزکارمدیر نظارت و بازرسی شرکت مخازن سبز نیز در این نشست اظهار داشت:از حضور ارزیابان در شرکت تقدیر و تشکر میکنم و حضور ایشان فرصتی خوب برای تعالی فرهنگ سازمانی است. 

وی ادامه داد:سیاست گذاری این است واحدهای مختلف روندی رو به رشد داشته باشند و این رویداد به مدیران شرکت کمک می‌کند. 

دکتر پرهیزگار اضافه کرد:هدف نهایی ارتقا و رشد بهره وری همسو با دیگر بنگاه‌های اقتصادی براساس مدل تعالی سازمانی است و از رهنمودهای ارزیابان محترم نیز نهایت بهره را می‌بریم. 

بنا به گزارش روابط‌عمومی شرکت؛این ارزیابی توسط تیم های توانمند ارزیابی از صنعت پتروشیمی صورت گرفت. 

 کارشناسان و مدیران واحدهای مختلف شرکت پتروشیمی ،بر اساس برنامه ی زمان بندی شده، مستندات و اطلاعات خواسته شده توسط ارزیابان بر مبنای ویرایش ۲۰۲۰ الگوی EFQM را طی سه روز کاری ارائه و بطور دقیق مورد ارزیابی گرفتند.

گفتنی است جایزه تعالی پتروشیمی از سال ۱۳۸۸ با ماموریت توسعه و گسترش فرهنگ تعالی و توانمندسازی صنعت پتروشیمی در بخش‌های تولیدی ، خدماتی و مجری  راه‌اندازی شد  بسیاری از سازمان های مرتبط با صنایع پتروشیمی هر سال در فرآیند ارزیابی جایزه تعالی پتروشیمی شرکت می‌نمایند .

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.