• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3
واکنش مدیرعامل جم به ادعای کپی شدن لایسنس PDH کنگان:

موضوع کپی لایسنس پلیمر کنگان را پیگیری حقوقی خواهیم کرد / اگر توانایی لایسنس گرفتن ندارند پتروشیمی جم کمک میکند

  • کد خبر : 19844
  • 27 بهمن 1402 - 17:44
میکندموضوع کپی لایسنس پلیمر کنگان را پیگیری حقوقی خواهیم کرد / اگر توانایی لایسنس گرفتن ندارند پتروشیمی جم کمک میکندمحمدهاشم نجفی اردکانی با اشاره به ادعای کپی شدن لایسنس پلیمرکنگان گفت: اگر شرکت ها توان دریافت لایسنس ندارند بجای کپی کردن جم میتواند تجربیات خود را برای خرید لایسنس در اختیار آنها قرار دهد.

به گزارش آوای بوشهر ؛محمدهاشم نجفی، مدیرعامل پتروشیمی جم در حاشیه نمایشگاه ایران پترو کم در گفتگو با انرژی پرس با اشاره به برخی اخبار درباره لایسنس پروژه پلیمر کنگان گفت: در خصوص لایسنس این پروژه و شیوه تامین مالی آن ابهاماتی توسط برخی افراد مطرح شده بود که این اظهارنظرات کارشناسی نیست و باید دقیق‌تر صحبت کنند.

سهامدار آن پتروشیمی جم است، اگر سوالی مطرح شده قطعا باید از مجموعه جمع پرسیده شود. اگر اتفاقی رخ دهد یا تصمیمی اتخاذ شود از طریق مجموعه سهامداری جم خواهد بود.

لایسنس متعلق به پتروشیمی جم است و طبق صحبت‌هایی که شده مبنی بر اینکه کپی این لایسنس در اختیار شرکت‌های دیگری قرار گرفته، در مرحله نخست باید حرفه‌ای باشند چراکه اتفاق قشنگی نیست. اگر توان اخذ لایسنس را به هر دلیلی ندارند ما برای مذاکره آماده هستیم.

اگر بخواهند از این مسیر نادرست پیش بروند، قطعا با پیگیری حقوقی از منافع سهامداران دفاع خواهیم کرد.

در اظهارنظرها، جم را در قد و قواره پتروشیمی جم ببینم و پاسخ به این اظهارات غیرتخصصی، سخت است اما برای تنویر افکار عمومی به آن پاسخ می‌دهیم. مدل های تامین مالی چه از طریق صندوق بازنشستگی یا صندوق توسعه ملی در حال بررسی توسط کارشناسان این پتروشیمی است .

نجفی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در یک ماه از دوران مدیریتش به عنوان مدیرعامل پتروشیمی جم گفت: استفاده از ظرفیت های سهامداری پتروشیمی جم و صندوق بازنشستگی با تدبیر اقای مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی یکی از مهمترین برنامه ها در مدیریت جدید در پتروشیمی جم است.

تفاهمنامه همکاری با شرکت های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی با هدف هم افزایی و حمایت بیش از گذشته شرکت های خانواده بزرگ صندوق بازنشستگی از جمله هواپیمایی آسمان، انبارهای عمومی و حوزه محصولات غذایی با عقد قراراد با شرکت پگاه صورت گرفته است امید است این مسیر ادامه پیدا کند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.